بازدید مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ازبیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد
فاطمه ایرانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آبادبه مناسبت هفته ملی جمعیت بازدید کرد. به گزارش صدای منتقد ؛ظهر امروز به مناسبت سومین روز از هفته ملی جمعیت با عنوان «سلامت مادر، کودک و کرامت مادری»، ایرانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، با حضور در زایشگاه بیمارستان […]
فاطمه ایرانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آبادبه مناسبت هفته ملی جمعیت بازدید کرد.
به گزارش صدای منتقد ؛ظهر امروز به مناسبت سومین روز از هفته ملی جمعیت با عنوان «سلامت مادر، کودک و کرامت مادری»، ایرانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، با حضور در زایشگاه بیمارستان تأمین اجتماعی گلدشت، از بخشهای مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل، ظرفیتها و مشکلات موجود قرار گرفت.
در این بازدید، وی ضمن گفتوگو با کادر درمان، از تلاشها و خدمات ارزشمند پزشکان، ماماها، پرستاران و کارکنان این مجموعه در مسیر حفظ سلامت مادران و نوزادان قدردانی کرد و نقش آنان را در تحقق اهداف جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده بسیار مهم و اثرگذار دانست.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همچنین با حضور در جمع مادرانی که بهتازگی صاحب فرزند شدهاند، این نعمت الهی را به آنان تبریک گفت و برای خانوادهها، سلامتی، آرامش و آیندهای روشن آرزو کرد.
ایرانی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر شهید انقلاب(قدس الله نفس الزکیه) درباره اهمیت مسئله جمعیت، اظهار کرد: موضوع جمعیت یکی از مسائل راهبردی و اساسی کشور است و نباید حتی در شرایط بحران، تهدید و جنگ، مورد غفلت قرار گیرد یا کمرنگ شود.
وی افزود: داشتن جمعیتی جوان، پویا و بالنده، زمینهساز رشد، پیشرفت و اقتدار کشور در عرصههای مختلف است و توجه به سلامت مادر و کودک، حمایت از فرزندآوری و تکریم جایگاه مادری، از الزامات تحقق این هدف ملی به شمار میرود.
او تأکید کرد: تقویت سیاستهای حمایتی از خانواده، تسهیل شرایط فرزندآوری و ارتقای خدمات به مادران و کودکان، باید با جدیت در دستور کار دستگاههای مرتبط قرار گیرد تا بتوان در مسیر بالندگی و آیندهسازی کشور گامهای مؤثرتری برداشت.
انتهای پیام