اجتماعی » اخبار مهم » استانها » سیاست » لرستان
کد خبر : 23522
جمعه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۰

استاندار لرستان: حضور همه‌جانبه در میدان‌های رزم و خیابان نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی است

استاندار لرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور همه‌جانبه رزمندگان و مردم در میدان‌های رزم و خیابان نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی است. به گزارش صدای منتقد؛ سید سعید شاهرخی اظهارداشت: امروز روز جهانی قدس را در شرایطی برگزار می‌کنیم که خشم ملت ایران در پی تجاوز آمریکایی صهیونی و شهادت رهبر فرزانه انقلاب در اوج […]

استاندار لرستان:  حضور همه‌جانبه در میدان‌های رزم و خیابان نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی است
استاندار لرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور همه‌جانبه رزمندگان و مردم در میدان‌های رزم و خیابان نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی است.

به گزارش صدای منتقد؛ سید سعید شاهرخی اظهارداشت: امروز روز جهانی قدس را در شرایطی برگزار می‌کنیم که خشم ملت ایران در پی تجاوز آمریکایی صهیونی و شهادت رهبر فرزانه انقلاب در اوج اعلی است.

وی ادامه‌داد: این خشم در حالیست که رژیم صهیونسیتی زیر موشک‌های نقطه زن سپاه و پهپادهای ارتش ایران رو به نابودی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه حضور مردم در خیابان‌ها و راهپیمایی روز جهانی قدس، کمک بزرگی درکنار ضربات سنگین نیروهای مسلح ما به پیکر رژیم صهیونسیتی و حامیان اوست، افزود: بی شک حضور رزمندگان ما در میدان رزم و مردم در خیابان، نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی است.

انتهای پیام