اجتماعی » اخبار مهم » استانها » اقتصاد » بانک و بیمه و بورس » گزارش » لرستان » ویژه خبری » یاداشت
کد خبر : 19655
شنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۱

پاسخگویی بی‌واسطه؛ تحول در خدمت‌رسانی نظام بانکی لرستان/از صف نماز تا صف تسهیلات؛ تعامل مستقیم مردم با مدیران بانکی لرستان

در راستای اجرای سیاست‌های تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با مردم، میز خدمت سیستم بانکی استان لرستان روز جمعه، ۲۵ مهرماه ۱۴۰۴، در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا شد. به گزارش صدای منتقد؛در این برنامه که با هدف بررسی و رفع مشکلات مراجعان برگزار شد، طالب یاسمی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان و مدیر […]

پاسخگویی بی‌واسطه؛ تحول در خدمت‌رسانی نظام بانکی لرستان/از صف نماز تا صف تسهیلات؛ تعامل مستقیم مردم با مدیران بانکی لرستان

در راستای اجرای سیاست‌های تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با مردم، میز خدمت سیستم بانکی استان لرستان روز جمعه، ۲۵ مهرماه ۱۴۰۴، در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا شد.

به گزارش صدای منتقد؛در این برنامه که با هدف بررسی و رفع مشکلات مراجعان برگزار شد، طالب یاسمی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان و مدیر شعب بانک ملی لرستان، به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بانک‌های دولتی و خصوصی حضور یافتند و به صورت مستقیم به سؤالات و درخواست‌های نمازگزاران پاسخ دادند.

گام عملی بانک‌ها برای تکریم مردم

یاسمی در حاشیه این برنامه با تأکید بر ضرورت ارتباط بی‌واسطه میان مردم و نظام بانکی گفت: بانک‌ها خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و تلاش دارند با همکاری و هم‌افزایی، مسیر خدمت‌رسانی را هموار سازند.

وی افزود: در میز خدمت، مشکلات مردمی به‌صورت موردی بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع در انجام امور بانکی ارائه شد.

ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها در تریبون نماز جمعه

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، گزارشی آماری از عملکرد بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ارائه کرد.
یاسمی گفت: تمرکز بانک‌های استان بر اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت و تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی ازدواج و فرزندآوری است.

تکلیف بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات

یاسمی خاطرنشان کرد: بانک‌ها مکلف شده‌اند با اولویت‌بخشی به پرونده‌های معوق، تا نیمه آبان‌ماه بخش عمده‌ای از صف موجود متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری را تعیین تکلیف کنند.»

به گفته وی، در پایان دوره اجرای مصوبات، عملکرد بانک‌ها ارزیابی و از واحدهایی که همکاری مؤثر و عملکرد مطلوبی در پرداخت تسهیلات داشته باشند، تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

قدردانی از حمایت مسئولان استانی

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان لرستان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و پیگیری‌های استانداری گفت:«تعامل سازنده میان نهادهای اجرایی و بانکی، موجب تقویت اعتماد عمومی و تسریع در حل مشکلات مردم می‌شود.»

تعامل مستقیم بانک‌ها و مردم؛ نشانه تحول در خدمت‌رسانی

برپایی میز خدمت بانکی در مصلی خرم‌آباد، جلوه‌ای از حضور میدانی مسئولان بانکی در میان مردم و عزم نظام بانکی برای پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی است؛ اقدامی که می‌تواند به الگویی برای سایر استان‌ها در مسیر ارتقای اعتماد عمومی و بهبود فرآیندهای خدمات بانکی تبدیل شود.