دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان از مدیریت شعب بانک رفاه کارگران به صورت سرزده ومیدانی بازدید کرد.
به گزارش صدای منتقد، در راستای پیگیری اجرای برنامههای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی و بانکها و همچنین تحقق شاخصهای عفاف و حجاب در محیطهای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی، حجتالاسلام والمسلمین مهدوینیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به همراه ابراهیم بهروج مسئول روابط عمومی این ستاد از مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان بازدید کرد.
در این بازدید، مهدوینیا ضمن قدردانی از عبدالرضا کزازی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک رفاه استان، بر ضرورت تقویت مباحث آموزشی و ترویج مکتب و سیره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع دوازده روزه بهویژه در میان جوانان تأکید کرد. وی گفت: «کارکنان بانکها باید شهدا را الگوی خدمت خالصانه به مستضعفان و محرومان جامعه قرار دهند.»
وی با اشاره به جایگاه بانک رفاه کارگران در خدمترسانی به بازنشستگان، تصریح کرد: این بانک همواره در تعامل با سایر دستگاهها بهویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در بهبود وضعیت جامعه هدف تلاش کرده است.
بهروز بالاوندی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان نیز در این نشست، خدمات بیچشمداشت و تلاش برای رضایتمندی مردم شریف لرستان را «بزرگترین معروف» برشمرد و ابراز امیدواری کرد شورای امر به معروف و نهی از منکر چراغ راه و یاریگر بانک و سایر دستگاههای اجرایی در مسیر خدمتگزاری باشد. وی همچنین برگزاری نشستهای فرهنگی و گفتوگو با مدیران فرهنگی را از اقدامات مؤثر برای رفع موانع خدمترسانی عنوان کرد.
بالاوندی با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، خواستار برگزاری منظم جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر، ثبت عملکرد در سامانه مبنا و همکاری ویژه در کارگروه تخصصی بانکها و بیمهها شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در ادامه سخنان خود، بر ضرورت تقویت شوراهای امر به معروف در ادارات و دستگاههای اجرایی بهویژه بانک رفاه کارگران تأکید کرد و گفت: این شوراها میتوانند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا کنند.
وی همچنین از راهاندازی «سامانه مطالبهگری امر به معروف و نهی از منکر» خبر داد و اظهار داشت: «این سامانه با عضویت همه مدیران کل استان، امکان پیگیری سریع مطالبات مردمی را فراهم کرده و مطالبهگران میتوانند روند رسیدگی به درخواست خود را از طریق تلفن همراه مشاهده کنند.»
مهدوینیا شفافیت، پاسخگویی سریع و تقویت فرهنگ مطالبهگری را از مزایای این سامانه دانست و افزود: «در صورت احصای چالشها و اعلام نیاز از سوی بانک رفاه، ستاد امر به معروف با تمام ظرفیت خود برای برگزاری کلاسهای آموزشی همکاری خواهد کرد.»
در پایان این بازدید، دو طرف درباره مسائل و چالشهای موجود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان به گفتوگو پرداختند و راهکارهایی برای رفع موانع ارائه شد.
–
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیمهر 22, 1404الف بچه ای حرص معاون وزیر بهداشت را درآورد/ آدم عوضی ها حرف مفت می زنند!
اجتماعیمهر 20, 1404دعاوی مالی تا سقف یک میلیارد ریال در دادگاههای صلح رسیدگی میشود
اجتماعیمهر 20, 1404نمایندگان خرمآباد؛ سکوتی که توسعه را زمینگیر کرد، استاندار شاهرخی در تلاش برای احیای فرودگاه
اجتماعیمهر 19, 1404درخشش کشتیگیران بروجرد؛ قهرمانی در مسابقات استعدادهای برتر لرستان