رسانهها و شبکههای اجتماعی، ظرفیتی موثر در ترویج فرهنگ زکات
مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری لرستان گفت: رسانهها و شبکههای اجتماعی، ظرفیتی موثر در ترویج فرهنگ زکات هستند. به گزارش صدای منتقد؛ جلسه هماهنگی نحوه جمعآوری و توزیع زکات فطره با حضور دستگاههای حمایتی، مجمع خیرین استان و بنیاد خیریه آبشار عاطفهها برگزار شد. مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در این جلسه […]

مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری لرستان گفت: رسانهها و شبکههای اجتماعی، ظرفیتی موثر در ترویج فرهنگ زکات هستند.
به گزارش صدای منتقد؛ جلسه هماهنگی نحوه جمعآوری و توزیع زکات فطره با حضور دستگاههای حمایتی، مجمع خیرین استان و بنیاد خیریه آبشار عاطفهها برگزار شد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در این جلسه بیان کرد: «مدیریت زکات فطره برای نیازمندان یکی از مهمترین وظایف اجتماعی و دینی در جوامع اسلامی است.»
ناهید پرویزپور با تاکید بر اهمیت شناسایی و حل مشکلات معیشتی نیازمندان واقعی در جامعه، گفت: «این کار میتواند از طریق همکاری با سازمانهای خیریه، مساجد و نهادهای اجتماعی انجام شود.»
وی تاکید کرد: «نهادهای حمایتی و موسسات خیریه در توزیع عادلانه زکات فطره و کمکهای مردمی که در روز عید سعید فطر جمعآوری میشود اهتمام ویژهای داشته باشند تا اقشار آسیبپذیر بیشتری از بستههای غذایی و کمکهای نقدی بهرهمند شوند.»
پرویزپور افزود: «شفافیت مالی و ارائه گزارش عملکرد از نحوه جمعآوری و توزیع زکات فطره به جامعه، اعتماد مردم را جلب کرده و به مشارکت بیشتر منجر میشود.»
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: «استفاده از ظرفیت رسانهها و ظرفیت شبکههای اجتماعی در ترویج فرهنگ زکات و همچنین برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی درباره اهمیت زکات فطره و تأثیر آن بر جامعه میتواند مردم را ترغیب به پرداخت زکات کند.»
انتهای پیام