با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) لرستان، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد
به گزارش پایگاه خبربی وتحلیلی صدای منتقد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) لرستان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
صبح امروز چهارشنبه ۲۶دی ماه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتتی است قدرت اله ولدی مدیر کل مدیریت عملکرد, بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان به همراه ولی آذری معاونت این دفتر در دولت کریمه کاروکرامت سیزدهم با رصد دقیق ادارات ومدیران به بهترین شکل ممکن پیگیری مطالبات مردمی هستند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در سراسر کشورواستان می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیآذر 29, 1404
اجتماعیآذر 27, 1404رسانهها و همدلی همه بخشها، عوامل اصلی موفقیت لرستان در توسعه عمرانی وجهش رتبه استان
اجتماعیآذر 27, 1404حمایت بانک رفاه از پروژههای اقتصادی اولویتدار لرستان؛ گامهای بزرگ برای توسعه کشاورزی و صنعت
اجتماعیآذر 27, 1404۲۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده برای پروژههای آب و فاضلاب لرستان در ۹ ماه گذشته