مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان: دو راهبرد مشارکت و رقابت در کار ویژههای صدا و سیما تعریف شده است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: از چهار راهبردی که مقام معظم رهبری برای انتخابات مشخص کردند به طور ویژه و مستقیم دو راهبرد مشارکت و رقابت در کار ویژههای صدا و سیما تعریف شده و میشود. به گزارش صدای منتقد؛علیرضا شیروی در آیین راهاندازی کانالهای تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت حوزه لرستان، بیان […]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: از چهار راهبردی که مقام معظم رهبری برای انتخابات مشخص کردند به طور ویژه و مستقیم دو راهبرد مشارکت و رقابت در کار ویژههای صدا و سیما تعریف شده و میشود.
به گزارش صدای منتقد؛علیرضا شیروی در آیین راهاندازی کانالهای تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت حوزه لرستان، بیان کرد: در انتخابات امسال، صدا و سیما طرح ویژه و کار متحورانهای را در راهاندازی شبکههای حوزههای انتخابیه ارائه کردند که در تاریخ رسانه نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر بینظیر است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه تلویزیونی در کمتر از یک ماه راهاندازی شده است.
شیروی با تاکید براینکه راهاندازی این شبکهها با موانع زیادی مواجه بود، اظهار کرد: با وجود تحریمهایی که بر کشور حاکم است وارد کردن تجهیزات مورد نیاز به داخل کشور بسیار سخت بود اما با ابتکاراتی که انجام شد و با وجود جهاد خودکفایی و تلاش شبانهروزی که در صدا و سیما وجود دارد در کمتر از چند هفته به صورت جهادی و انقلابی تجهیزات نصب و برای هفت حوزه انتخابیه لرستان در ۹ شهرستان استان پایداری و امنیت سیگنال به صورت کامل برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به امنیتی که نیاز بود شبکهها داشته باشند در این کار یکی از محدودیتها عدم استفاده از ماهواره در این هفت شبکه بود .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ ایستگاه فرستنده پر قدرت، متوسط و کم قدرت در استان فعال است و تمام این ایستگاهها تحت پوشش قرار گرفتند.
در این مراسم کانالهای تبلیغاتی تلویزیون انتخاباتی در هفت حوزه لرستان شامل خرمآباد و چگنی، بروجرد و اشترینان، دورود و ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان، کوهدشت و رومشکان با حضور مسئولین ارشد استان افتتاح شد.
انتهای پیام
خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد