اجتماعی » اخبار مهم » لرستان
کد خبر : 11033
سه شنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳

فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳ اعلام شد. به گزارش صدای منتقد، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد از ظرفیت های موجود استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳ برابر ضوابط […]

فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳
فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش صدای منتقد، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد از ظرفیت های موجود استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی سال ۱۴۰۳ برابر ضوابط ابلاغی به عنوان مرکز خرید تضمینی و نگهداری استفاده کند.

لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در سطح استان که واجد شرایط و امکانات زیر می باشند. دعوت می شود تقاضای خود را حداکثر تا تاریخ ۱۹/۱۱/۱۴۰۴ درخرم آباد- خیابان آیت اله طالقانی روبروی اداره کل امور مالیاتی، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تحویل نموده و یا به شماره ۳۳۳۰۹۵۰۳ نمابر نماید.ضمناً شماره تماس ۳۳۳۰۲۰۱۶ واحد امور قراردادها جهت پاسخگویی و رفع ابهامات اعلام می شود.

شرایط مراکز خرید:
۱). داشتن ظرفیت انباری استاندارد متناسب با حجم برآوردی خرید مرکزنظیر انبار ساده مسقف،انبار نیمه مکانیزه، انبار تمام مکانیزه، سیلوی فلزی، سیلوی بتنی و انبار چادری.
۲). داشتن محوطه محصور، کف محوطه آسفالت یا بتن با درب ورودی و خروجی قابل کنترل.
۳). داشتن توان تخلیه و بارگیری متناسب با ظرفیت مرکز.
۴). دارا بودن سیستم روشنایی انبار و محوطه مرکز خرید.
۵). دارا بودن سیستم اطفاء حریق نظیر شیلنگ آب آتش نشانی، کپسول اطفاء حریق متناسب با حجم و ظرفیت خرید مرکز.
۶). دارا بودن باسکول استاندارد ترجیحاً متصل به رایانه و چاپگر.
۷). دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه و بارگیری محموله ها.
۸). دارا بودن دوربین مدار بسته دید در شب با قابلیت انتقال تصاویر.
۹). دارا بودن ارتباط اینترنتی مناسب و تجهیزات مربوط به آن.
۱۰). دارا بودن رایانه و چاپگر،(حداقل دو دستگاه با تجهیزات جانبی) متناسب با حجم خرید مرکز به نحوی که ثبت عملیات خرید و تحویل در مرکز خرید انجام پذیرد.
۱۱). دارا بودن نیروی انسانی مجرب و مطلع در حوزه های کنترل کیفی، بازرگانی و فنی.
۱۲). دارا بودن امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی شامل بمبو به تعداد کافی ۵/۱و ۲ متری، الک (مطابق دستورالعملهای ابلاغی به تعداد کافی)، پنس، ترازوی دیجیتال با دقت ۲ رقم اعشار ( ۱/۰ و ۰۰۱/۰)، میزکار مناسب با نور کافی، رطوبت سنج، سینی استاندارد افت زنی ۵۰ ×۵۰ سانتیمتر، کاردک، سرتاس سر تخت و …. و همچنین وجود فضای مناسب برای نگهداری نمونه های شاهد.
۱۳). دارا بودن کاور و امکانات پوششی مناسب به منظور حفظ و حراست از کالا در هنگام بارندگی و خطرات جوی در انبارهای چادری.
۱۴). دارا بودن نماز خانه و امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، آبسردکن و……
۱۵). دارا بودن توان مالی برای ارائه تضامین قرارداد.
۱۶). دارا بودن امکان نگهداری و بایگانی اسناد محموله های خریداری شده و ارائه اسناد به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان.
۱۷). دارا بودن سطح سنج در کارخانجات آرد و سیلوهای بخش خصوصی.
۱۸). نصب نمایشگر باسکول در مراکز خرید و نگهداری به نحوی که کشاورز وزن محموله خود را روئیت نماید.

توضیح:
موارد یاد شده حداقل شرایط لازم برای ایجاد مراکز خرید بوده و چنانچه مرکزی فاقد هر یک از شرایط مذکور بوده و یا قادر به تامین نباشد قابلیت انتخاب نخواهد داشت.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان

انتهای پیام/