برگزاری جلسه معاونت مدیریت شعب بانک رفاه لرستان با سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش استان
جلسه ای با حضور مهندس احمدی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، با سرپرست دفتر نمایندگی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مهندس سعادت، و روساومعاونت شعب شهرستان خرم آباد ورئیس شعبه مرکزی کوهدشت جواد فتحی،سعادت بهزادی ومحسن رضایی همکاران واحد فناوری اطلاعات در راستای برطرف کردن مشکلات دستگاه های pos مدیریت شعب استان […]
جلسه ای با حضور مهندس احمدی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، با سرپرست دفتر نمایندگی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مهندس سعادت، و روساومعاونت شعب شهرستان خرم آباد ورئیس شعبه مرکزی کوهدشت جواد فتحی،سعادت بهزادی ومحسن رضایی همکاران واحد فناوری اطلاعات در راستای برطرف کردن مشکلات دستگاه های pos مدیریت شعب استان لرستان در ساختمان مدیریت شعب استان با موضوع رفع مشکل پایانه های این شرکت در فرایند کالا برگ الکترونیکی برگزار شد.
به گزارش صدای منتقد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان لرستان ، دکتر علی احمدی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان در این زمینه گفت: بانک رفاه کارگران اقدامات جدید وطرح های تشویقی را برای پذیرندگان فعال در نظر گرفته است.وی اظهار کرد: کسب رتبه برتر شعب لرستان در ثبت پایانه های فروشگاهی وکسب سهم عمده ای از دستگاه های pos نشان از برنامه محوری، پشتکار وتلاش همکاران ساعی است که امیدواریم در کنار نصب این پایانه ها، کار آمدی دستگاههای posهم مورد توجه شعب قرار گیرد.
احمدی ضمن تشکر از حضور مهندس،سعادت سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در لرستان گفت: هدف از تشکیل این جلسه رفع مشکلات دستگاه های pos است. این جلسه که به صورت حضوری برگزار شد، روسا ومعاونین شعب استان با بیان مشکلات شعب در زمینه نصب و خدمات پس از فروش دستگاه های فروشگاهی خواستار ارائه خدمات مطلوب ورفع نواقض این شرکت در ارائه خدمات به شعب شدند.
در ادامه مهندس،سعادت سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در لرستان با قول مساعد در به روز رسانی دستگاه ها و همچنین نصب دستگاه های ثبت شده در اسرع وقت ورفع مشکلات دستگاه ها در ثبت کالا برگ الکترونیکی را داد.
در پایان طرفین در جهت افزایش تعاملات در زمینه پشتیبانی پایانه فروش PSP و فرایند زمانی نصب دستگاه ها، افزایش کارآمدی کیفی و کمی دستگاه های pos و رضایت مشتریان به بحث و تبادل نظر پرداخت.