تقدیر وتجلیل مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از شعب برتر وارتقای درجه شده استان
دیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به همرا تنی چند از مدیران ستادی شعب استان با حضور در شعب دارای ارتقای درجه شده از رئیس شعبه وهمکاران تقدیر کردند. به گزارش صدای منتقد ،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان گفت: علیرغم همه تنگنا ها در سال 1401شعب استان برگ زرینی بر […]
دیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به همرا تنی چند از مدیران ستادی شعب استان با حضور در شعب دارای ارتقای درجه شده از رئیس شعبه وهمکاران تقدیر کردند.
به گزارش صدای منتقد ،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان گفت: علیرغم همه تنگنا ها در سال 1401شعب استان برگ زرینی بر افتخارات بانک رفاه استان قرار دادندوارتقای درجه 4 شعبه ، مرکزی الیگودرز،مرکزی نور آباد،کاشانی بروجرد ومرکزی کوهدشت نشان از عزم واراده پولادین ویک کار منسجم تیمی بود که به روسای این شعب و همه همکاران این موفقیت را شاد باش می گوییم.
بالاوندی در بازدید از شعب منتخب وبرتر استان در سال 1401وبا اهدایی لوح تقدیر وهدایایی از تلاش های ستودنی یک ساله همکاران در راستای خدمت بی منت وتلاش برای اعتلای نام بانک پر افتخار ومعزز رفاه کارگران از همه 17شعبه استان تقدیر کرد.
بالاوندی در بازدید ودیدار از شعب الیگودرز،کوهدشت و نور آباد از همدلی ؛مودت وتلاش های همکاران این شعب با اهدایی لوح تقدیر وهدایایی قدر دانی و خواهان ارتقای نام بانک در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری «««««سال مهار تورم ورشد تولید »»»» نامگذاری شده شود.
در این بازدید از همکاران شعبه مرکزی الیگودرز به ریاست آقای علیرضا غیاسوند،کوهدشت به مدیریت جواد فتحی و نور آباد به ریاست سعید دوستی تقدیر شد.
ودرآینده نزدیک هم از حسن معظمی گودرزی مسئول شعبه کاشانی بروجرد وهمکاراناین شعب تقدیر می شود.
بهروز بالاوندی شعب را سنگر و پیشانی بانک دانست و گفت: اگر همکاران شعبه زمانی که مشتری وارد شعب می شود، بتوانند درست خدمات را به مشتریان معرفی کنند، ارزیابی مشتری از بانک و پرسنل مثبت خواهد بود.
بالاوندی به روسای شعب موفق بیان کرد: شما نمایندگان پرسنل بانک هستید و باید بتوانید این شرایط را حفظ کنید و اگر در سنوات بعد هم این موقعیت را کسب کنید، خیلی ارزشمند خواهد بود.
وی همکاران این بانک را مشتری مدار دانست و گفت: همکاران در شعب به همه موارد اشراف دارند و آگاه هستند که به چه شکلی با مشتری برخورد کنند و به آنان احترام بگذارند و نظرشان را جلب کنند. همین موضوع باعث می شود که تغییرات مثبت در این سال ها برای خانواده بزرگ بانک رفاه کارگران صورت گیرد.
بالاوندی افزود: همکاران شعب اولین افرادی هستند که از سوی مشتریان قضاوت می شوند و ارزیابی مشتری را از بانک مشخص می کنند. هرچقدر این برخورد موثر و با احترام انجام شود، میزان رضایت مشتری بالاتر می رود.
مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان روسای شعب موفق این بانک را به عنوان نماینده های همکارانشان دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت شعبه حاصل تلاش تیمی همه همکاران در آن شعبه و حتی شعب دیگر بانک است که موجب رشد سازمان می شود. ما باید به خودمان ببالیم که در سازمانی خدمت می کنیم که تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند و مهمترین دلیل آن وجود دارایی بزرگی به نام سرمایه انسانی است.
وی یکی از نمودهای واضح کار تیمی سرمایه انسانی بانک را ایجاد تحول دیجیتال و ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به جامعه هدف ،بازنشستگاه ،بیمه شدگان تامین اجتماعی ؛ اصناف و کسب و کارها دانست و اظهار کرد: یکی از بزرگترین ابزارهایی که بانک رفاه کارگران در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار داد، افتتاح حساب غیرحضوری وسامانه فرا رفاه بود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند.
مدیر شعب استان خطاب به روسای موفق افزود: از حالا به بعد مسئولیت سنگینی بر دوش شما است. امروز نگاه های 13 رئیس شعبه دیگر به رفتار شما است و عملکرد شما در مواقع مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. این درایت در شما وجود دارد و این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید که برتر شدن سخت است، اما برتر ماندن خیلی مشکل تر و با ارزش تر است. برتر ماندن را تمرین کنیم.
بالاوندی مدیر شعب استان لرستان در این جلسه معنای موفقیت را به سرانجام رساندن یک کار با کمترین هزینه بیان کرد و گفت: موفقیت گام های مختلفی دارد. در ابتدا باید هدف و آگاهی داشته باشیم و با برنامه ریزی و تصمیم گیری، حرکت کنیم. مطمئنا بین روسای موفق شعب این شاخصه وجود داشته است که به این مهم دست یافته اند.
بالاوندی افزود: وقتی صحبت از رئیس شعبه می شود، در ذهن این تصویر ایجاد می شود که در خط مقدم یک رهبر از یک سو باید انتظارات مشتری را برآورده کند و از طرف دیگر تیم خودش را منسجم نگاه دارد. از یک سو رقبا را باید رصد کند و از آن طرف ضعف هایی که ممکن است در کار وجود داشته باشد پوشش دهد و برای آن راه حل پیدا کند، این نشانه توانمندی است.