تجلیل مدیر شعب وهمکاران از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان
مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در جمع مدیران مدیریت شعب به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازامیر محمود داودی نژاد روابط عمومی این مدیریت شعب به مناسبت روز روابط عمومی با لوح تقدیر وهدایایی قدر دانی کرد. به گزارش صدای منتقد،بالاوندی مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی […]
مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در جمع مدیران مدیریت شعب به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ازامیر محمود داودی نژاد روابط عمومی این مدیریت شعب به مناسبت روز روابط عمومی با لوح تقدیر وهدایایی قدر دانی کرد.
به گزارش صدای منتقد،بالاوندی مدیر شعب استان با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات تصریح کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.
روابط عمومیها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارشها از عملکرد سازمان برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
بالاوندی افزود: یکی از نقاط، مثبت وقوت ما داشتن یک روابط عمومی کار بلد ومسلط به اصول مهم این حوزه بسیار تاثیر گذار است وآقای داودی نژاد با ارتباط سازنده وموثر با دستگاه های متعامل ومشتریان هدف گلوگاه روابط عمومی را به نقطه اتکا مبدل کرده است.
مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومیها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی مغز متفکر سازمان و رسانهای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پویایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.
وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات سازمان میشود.
وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومیباید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.
بالاوندی گفت: در فضای کنونی باید به مسئولیت روابط عمومی به عنوان یک مسوولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.
بالاوندی با بیان اینکه روابط عمومیها در بهینهسازی و فرآیند تصمیمگیری سازمان خود نقش اساسی دارند و میتوانند زمینه مشارکت عمومی همکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی ها میتوانند با رصد خواسته ها و مطالبات آنان و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاعرسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش بهسزایی داشته باشند.
در این مراسم مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب، عبدالرضا کزازی مسئول حوزه حراست، نصرت الله رشیدیان مسئول حوزه بازرسی، رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان وکرم رضا گله دار همکار قدیمی حضور داشتند.