مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان، گفت: رویکرد اصلی وزارت مردم حضور بین مردم و رصد مشکلات از نزدیک و بدون واسطه است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد، ،علی جهانی در حاشیه برپایی میز مردم، با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم و رویکرد مقام عالی وزارت رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به آنها بدون واسطه است، اظهار کرد: برای جلوگیری از سردرگمی مردم در ادارات و دیدار بدون واسطه با مسئولین با همکاری ادارهکل تبلیغات اسلامی استان، مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را بصورت هفتگی در مساجد استان در طرح میز مردمی مستقر کردیم تا مردم بتوانند بدون فرآیند اداری و چهره به چهره با این مدیران مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند.
وی با اشاره به اینکه باید در میدان عمل گره از کار مردم بگشاییم، تصریح کرد: ارتباط دو سویه با عامه مردم و همشهریان برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواستههای درست مردم در تمام نقاط استان یک ضرورت و وظیفه است که در این راستا مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان برنامهریزی مدونی برای حضور در مساجد دارد.
جهانی بیان کرد: نفس ارتباط چهره به چهره و مستقیم مسئولان دولتی و اجرایی با جامعه هدف در میز مردم باعث آگاهی به موقع با مشکلات آنهاست و برپایی ملاقات مردمی در مساجد نیز موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور مدیران و مسئولان ذیربط میشود.
گفتنی است علی جهانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در یک اقدام کمنظیر و بیسابقه، ۱۰ مدیرکل شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در لرستان را در مسجد امام رضا(ع) خرمآباد حاضر و پاسخگوی مردم شدند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اخبار مهممهر 27, 1404وقتی رقابت، رفاقت شد؛ فوتسالی پرشور در خانواده بانک رفاه چهارمحال بختیاری
اجتماعیمهر 26, 1404تسهیل خدمات بانکی برای کارگران ؛بازنشستگان وکلیه اقشار بامیز خدمت بانک رفاه در لرستان
اجتماعیمهر 26, 1404مدیر روابط عمومی لیگ فوتبال ایران: فیلمبرداری با تلفن همراه از مسابقات لیگ برتر ممنوع است
اجتماعیمهر 26, 1404پاسخگویی بیواسطه؛ تحول در خدمترسانی نظام بانکی لرستان/از صف نماز تا صف تسهیلات؛ تعامل مستقیم مردم با مدیران بانکی لرستان