با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) لرستان، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد
به گزارش پایگاه خبربی وتحلیلی صدای منتقد؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) لرستان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
صبح امروز چهارشنبه ۱۶اسفندماه ماه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتتی است سعید یادگاری مدیر کل مدیریت عملکرد, بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان به همراه ولی آذری معاونت این دفتر در دولت کریمه کاروکرامت سیزدهم با رصد دقیق ادارات ومدیران به بهترین شکل ممکن پیگیری مطالبات مردمی هستند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در سراسر کشورواستان می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اخبار مهمشهریور 22, 1404صدرنشینی خیبر با طعم تساوی در برابر فجر سپاسی شیراز
اجتماعیشهریور 21, 1404دولتهای منطقه به آمریکا دلخوش نکنند
اخبار مهمشهریور 20, 1404جهنم تختی در انتظار فجر/ صدرنشینی در گروی پیروزی
اجتماعیشهریور 10, 1404بانک رفاه کارگران را بعنوان یک بانک مردمدار و مشارکتکننده در حوزه طرحهای عمرانی میشناسیم