در مراسمی در سالن همایش مدیریت شعب استان لرستان از مدرسین ومعلمین این بانک با اهدای لوح تقدیر وهدایایی توسط مدیران تقدیر شد.
به گزارش  صدای منتقد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان، مهندس بهروز بالاوندی مدیرشعب بانک رفاه کارگران لرستان در این مراسم ضمن تجلیل از مقام و منزلت معلم، با توصیف شخصیت علمی و معنوی استاد مطهری و جایگاه مقام معلم، از تعلیم و تربیت به عنوان آموزه ای دینی یاد کرد.
وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه آموزش در پیشبرد اهداف سازمان ها و بانک اظهار کرد: مدرسان و اساتید آموزش در رشد و پرورش نیروهای متخصص و خلاق بانک و جامعه موثر هستند و بر آنیم که با تلاش همه همکاران در راستای رضایتمندی مردم و مشتریان حرکت کنیم و به اهداف عالی بانک دست یابیم.

بالاوندی ، آموزش را یکی از سرمایه گذاری های مطمئن بانک برای نیروی انسانی دانست

مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان نیز در این مراسم، گفت: آموزش باید مستمر باشد تا همواره بین سازمان و کارکنان آن ارتباط موثر وجود داشته باشد.

در این مراسم که با حضور همکاران مدرس دوره های آموزشی و آقایان عبدالرضاکزازی رئیس حوزه حراست، نصرت اله رشیدیان رئیس حوزه بازرسی وتنی چند از کارشناسان در محل سالن همایش برگزار شد، ضمن بیان پیشنهادها و راهکارهای جدید آموزشی، مسائل حوزه آموزش مورد بررسی قرار گرفت. در پایان این مراسم هم از مدرسان دوره های آموزشی بانک به مناسب روز معلم تقدیر شد.