اجتماعی » اخبار مهم » اقتصاد ایران » تغذیه » لرستان
کد خبر : 7364
شنبه - ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:تشویق مشترکین کم مصرف آب در لرستان

گفت : مشترکین کن مصرف آب در لرستان تشویق می شوند. به گزارش صدای منتقد ،یاسراکبریان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای تمامی مشترکین و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف متمرکز نموده، افزود: افزایش دمای هوا […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:تشویق مشترکین کم مصرف آب در لرستان

گفت : مشترکین کن مصرف آب در لرستان تشویق می شوند.

به گزارش صدای منتقد ،یاسراکبریان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان همت و تلاش خود را بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب برای تمامی مشترکین و جلوگیری از مشکلات ناشی از افزایش مصرف متمرکز نموده، افزود: افزایش دمای هوا موجب افزایش مصرف آب می شود که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان عزیز هستیم تا با مصرف منطقی و صحیح خود و جلوگیری از هدر روی آب، ما را در انجام این رسالت خطیر یاری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه سرانه مصرف در استان در فصل گرما از استانداردهای تعریف شده بسیار بالاتر است، یادآور شد: این امر لزوم توجه بیشتر به رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب را بیش از پیش نمایان می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اشاره کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند و همچنین در پرداخت قبوض آب بها خوش حساب باشند تقدیر و پاداش در نظر گرفته خواهد شد.

اکبریان با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما جلوگیری از ایجاد خلل در کمیت و کیفیت آب است، ابراز داشت: در این راستا همراهی مردم شریف استان می‌تواند کمک مؤثری برای تأمین آب باشد.

یاسر اکبریان در پایان گفت: می توان با اقدام هایی به ظاهر کوچک و کم‌هزینه و با ۲۰ درصد کاهش مصارف غیرضرور، مسائل را به گونه‌ای مدیریت کرد تا امکان تامین آب برای همه هم استانی های عزیز فراهم شود.