اجتماعی » اخبار مهم » لرستان
کد خبر : 7279
شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد: برگزاری دومین همایش و کارگاه آموزشی قیر و آسفالت در لرستان

  مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت : با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت های اجرایی در سطح استان یک دوره آموزشی قیر و آسفالت در مرکز استان برگزار می شود. به گزارش صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، مهندس مرتضی […]

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد: برگزاری دومین همایش و کارگاه آموزشی قیر و آسفالت در لرستان

 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت : با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت های اجرایی در سطح استان یک دوره آموزشی قیر و آسفالت در مرکز استان برگزار می شود.

به گزارش صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، مهندس مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری با شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان و با حضور دکتر طباطبایی از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف دومین همایش و کارگاه آموزشی قیر و آسفالت در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری  این دوره آموزشی،  ارتقاء کیفیت آسفالت های اجرایی در سطح استان می باشد، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره  با پروسه تولید انواع قیر و کنترل کیفی قیر در مخلوط آسفالت برای پروژه‌های عمرانی و روسازی رویه‌های آسفالتی آشنا می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: این دوره روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه۱۴۰۲ در تالار آرشین خرم آباد(کیلومتر ۵ محور خرم آباد_الشتر) برگزار می شود.

مهندس شیروانی تصریح کرد: از کلیه پیمانکاران کارخانه‌های آسفالت، ناظران راه‌های اصلی و روستایی، کارکنان سازمان عمران شهرداری‌ها و کلیه پرسنل دستگاههای اجرایی استان مرتبط با این موضوع دعوت می شود در این دوره آموزشی شرکت نمایند.