اخبار مهم
کد خبر : 7214
دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان: انعقاد تفاهم نامه اشتغال پایدار برای 700 زن بی بضاعت لرستان

تفاهم نامه اشتغال پایدار برای ۷۰۰ زن بی‌بضاعت لرستانی منعقد شد  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان: تفاهم نامه‌ای با اداره کل فنی و حرفه ای استان برای ایجاد اشتغال پایدار 700 زن بی سرپرست، بدسرپرست و مجرد کمک هزینه به خانواده امضا شد.   به گزارش صدای منتقد از لرستان، فریبا ولی […]

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان: انعقاد تفاهم نامه اشتغال پایدار برای 700 زن بی بضاعت لرستان

تفاهم نامه اشتغال پایدار برای ۷۰۰ زن بی‌بضاعت لرستانی منعقد شد

 مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان: تفاهم نامه‌ای با اداره کل فنی و حرفه ای استان برای ایجاد اشتغال پایدار 700 زن بی سرپرست، بدسرپرست و مجرد کمک هزینه به خانواده امضا شد.

 

به گزارش صدای منتقد از لرستان، فریبا ولی پوری گفت: با توجه به دغدغه ای که استاندار لرستان نسبت به موضوع حمایت از زنان بی سرپرست و کم بضاعت داشت، این تفاهم نامه با اداره کل آموزش و فنی و حرفه ای منعقد شد.

 

مدیرکل اموربانوان استانداری لرستان تصریح کرد: در این راستا این اداره کل متعهد شد برای این تعداد از زنان آموزش های مهارتی در رشته های خیاطی، قالی بافی، گلیم بافی، چرم دوزی و چلنگری را به صورت رایگان انجام داده و پایداری شغلی آنها را تا پایان دولت سیزدهم عهده دار شود.

 

وی افزود: پایداری شغلی این زنان از طریق کارآفرینان فنی و حرفه ای به صورتی که مواد اولیه کار به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شده و محصولات تولیدی شان نیز به صورت تضمینی خریداری شود، می باشد.

 

این مسئول ادامه داد: پیش بینی ما بر این است که در پایان دولت سیزدهم این زنان به پایداری شغلی رسیده و ثبات کاری خود را پیدا می کنند.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری افزود: تأمین مواد اولیه آموزشی و اعطای گواهی مهارت از دیگر تعهدات اداره کل فنی و حرفه ای می باشند که از این تعداد و با توجه به دغدغه مندی استاندار نسبت به حمایت از زنان کم بضاعت شهرستان دلفان 200 نفر به این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

 

ولی پور گفت: شهرستان های خرم آباد و بروجرد هر کدام 75 نفر و به سایر شهرستان های دیگر نیز به فراخور جمعیت سهمی اختصاص داده شده است.

 

 

خبرنگار: سجادجوانمرد