اخبار مهم » ورزشی لرستان
کد خبر : 7183
یکشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

قهرمانی خرم آباد درموتای قهرمانی استان

مسابقات قهرمانی موی تای لرستان با شرکت با حضور ۳۵۰ موی تای کار از سراسر استان در سالن رزمی شهرستان خرم آبادبرگزار و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را در دو بخش آقایان و بانوان به تیم خرم آباد رسید. به گزارش صدای منتقد، قاسم مدهنی رئیس انجمن موی تای استان لرستان درگفتگو اختصاصی […]

قهرمانی خرم آباد درموتای  قهرمانی استان

مسابقات قهرمانی موی تای لرستان با شرکت با حضور ۳۵۰ موی تای کار از سراسر استان در سالن رزمی شهرستان خرم آبادبرگزار و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را در دو بخش آقایان و بانوان به تیم خرم آباد رسید.

به گزارش صدای منتقد، قاسم مدهنی رئیس انجمن موی تای استان لرستان درگفتگو اختصاصی با خبرنگار صدای منتقدگفت: مسابقات قهرمانی  موی تای استان با حضور بیش از ۳۵۰ موی تای کار در ۴ رده سنی در قالب ۱۱ تیم از شهرستان های مختلف استان لرستان که ۱۵ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی خانه رزمی شهرستان خرم آباد در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

او ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم های استان جهت شرکت در مسابقات موی تای منطقه ۶ کشور که با حضور استان های همدان، مرکزی و لرستان به میزبانی الیگودرز برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

تیم های برتر این دوره از مسابقات در بخش آقایان و بانوان به شرح زیر معرفی شدند.

آقایان:

تیم اول : خرم آباد
تیم دوم : نور آباد
تیم سوم : پلدختر

بانوان:

تیم اول: خرم آباد
تیم دوم: بروجرد
تیم سوم: دورود