مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان ومدیر عامل شرکت فولاد، چدن و ماشین سازی دوروددر راستای تحقق شعارسال واحیای رشد تولید وکمک به شرکت های راکد استان در محل شرکت فولالد وچدن دیدار کردند.

به گزارش صدای منتقد ،بهروز بالاوندی مدیرشعب استان به همراه رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان بانک رفاه لرستان وعلی فیالوند رئیس شعبه مرکزی دورود وامیر محمود داودی نژاد مسئول روابط عمومی بانک رفاه استان با حضور در شرکت فولاد وچدن شهرستان دورودجهت تعامل دو سویه وبازراریابی با مدیران این شرکت دیدار کردند.

بالاوندی مدیر پرتلاش، برنامه محور بانک رفاه کارگران استان لرستان تصریح کرد: با توجه به برنامه کلان وسیاست مدیران ارشد بانک در تعامل وبازاریابی با شرکت های تولیدی در کشور وخاصه استان، شرکت فولاد وچدن دورود را از شرکت های بومی ودر حال رشد عنوان کرد وبا توجه به مشکلات عدیده این شرکت در گذشته، با قدرت در صورت تعامل چند سویه در خدمت این واحد تولیدی و شرکت های تولیدی استان خواهیم بود.

شرکت فولاد وچدن دورود از شرکت های زیر مجموعه شستا و ماده ۱۴۱ وتعطیل شده در راستای رفع موانع تولید واحیای شرکت های تعطیل شده وتحقق شعار سال مقام معظم رهبری مهار تورم ورشد تولید چند صباحی است در حال تولید است.

خانلری مدیر عامل این شرکت با قدر دانی از توجه مدیران بانک رفاه استان در حمایت از واحد های تولیدی ماده ۱۴۱در راستای حمایت از این واحد ها وتحقق شعار سال خواهان حمایت و تعامل دو سویه شرکت فولاد وچدن دورود وبانک رفاه کارگران استان لرستان شد.

احیا دوباره کارخانه و اشتغال 80 نفر

وی با بیان اینکه هم اکنون 80 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید این کارخنه به 120 تن در ماه رسیده است.

مدیر عامل شرکت فولاد، چدن و ماشین سازی دورود با بیان اینکه شرکتهای شن و ماسه استان لرستان به تنهایی 240 تن مصرف محصولات این کارخانه را دارند، بیان داشت: این در حالیست که ما از استانهای دیگر اعم از بوشهر، خوزستان، همدان، اصفهان و حتی خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز سفارش داریم و بازاریابی در این استانها انجام شده است.

خانلری با بیان اینکه هم اکنون این شرکت حداقل 600 تن سفارش سیمانی و 1000 تن سفارش غیرسیمانی دارد، افزود: تولیدات این شرکت به استانهای مختلف کشور صادر می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد بازارهای جدید برای محصولات خود هستیم، بیان داشت: در حالیکه تا قبل از تغییرات در شرکت این کارخانه تنها در یک شیفت کار می کرد در حال حاضر برای تهیه سفارشها کارخانه در چهار شیفت فعالیت می کند.

لرستان تبدیل به قطب ریخته گری کشور می شود

مدیر عامل شرکت فولاد، چدن و ماشین سازی دورود با بیان اینکه به دنبال توسعه کارخانه هستیم، بیان داشت: با برنامه های در دستور کار می خواهیم لرستان را تبدیل به قطب ریخته گری کشور کنیم.

خانلری ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر راه اندازی شرکت، تراشکاران استان را نیز مشغول کرده ایم به طوریکه در 6 ماه گذشته یک میلیارد تومان قرارداد با تراشکاران لرستانی منعقد کرده ایم.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد و چدن دورود هم اکنون در حال قبضه کردن بازار است، تصریح کرد: با تغییرات رخ داد بازار مصرف به سمت ما آمده است و برای کاهش ریسک هر هفته بازارهای جدید را شناسایی می کنیم.