️الهام حسینی عضو کمیسیون کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا شد

رییس هیات وزنه برداری لرستان گفت: الهام حسینی بانوی وزنه‌بردار لرستانی به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، سیدعلی شاهرخی️ در این خصوص ، اظهار کرد: نشست کمیته‌های کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در کره جنوبی برگزار شد و سیده الهام حسینی ورزشکار لرستانی به عضویت کمیسیون ورزشکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا درآمد.

وی با بیان اینکه نشست کمیته‌های کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا صبح روز چهارشنبه 13 اردی‌بهشت در شهر جینجوی کره جنوبی برگزار شد، افزود: سیده الهام حسینی یکی از نامزدهای معرفی شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری ایران بود.

شاهرخی بیان کرد: دیگر اعضای این کمیسیون از کشورهای چین تایپه، عراق و نپال هستند و ورزشکار عربستان هم به عنوان رییس برگزیده شد.

وی عنوان کرد: همچنین رضا پورعالی، به عنوان عضو کمیسیون رسانه‌ کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا معرفی و حسین مقامی نیز به عضویت کمیسیون توسعه این کنفدراسیون درآمد.

رییس هیات وزنه برداری لرستان تصریح کرد: پیشتر در جریان انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا سجاد انوشیروانی به عنوان عضو هیات اجرایی انتخاب شده بود و بهداد سلیمی، کوروش باقری و دکتر امین نوروزی نیز به ترتیب عضو کمیته فنی، کمیته تحقیقات و مربیان و کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا شده بودند.

وی افزود: به این ترتیب تعداد ایرانی‌ها در پست‌ها و کرسی‌های مختلف کنفدراسیون آسیا از جمله هیات اجرایی، کمیته‌ها و کمیسیون‌ها، در کمتر از چند ماه به عدد هفت رسید که در سال‌های اخیر بی‌سابقه است.

 

 

خبرنگار: سجادجوانمرد