اخبار مهم
کد خبر : 7026
سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

مدیرجهادکشاورزی سلسله:لزوم برخورد قاطع با ساخت ویلاهای غیرمجاز در شهرستان

مدیر جهاد کشاورزی سلسله بر لزوم برخورد با ساخت ویلا و بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد.   به گزارش خبرگزاری صدای منتقد،«روح اله حقی منصوری» بر لزوم برخورد جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح منطقه تاکید و به اهمیت، حفاظت از اراضی زراعی و باغی، تلاش برای تقویت […]

مدیرجهادکشاورزی سلسله:لزوم برخورد قاطع با ساخت ویلاهای غیرمجاز در شهرستان

مدیر جهاد کشاورزی سلسله بر لزوم برخورد با ساخت ویلا و بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد،«روح اله حقی منصوری» بر لزوم برخورد جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سطح منطقه تاکید و به اهمیت، حفاظت از اراضی زراعی و باغی، تلاش برای تقویت کشاورزی پایدار در کنار بهره‌گیری از علوم و فنون نوین به منظور بهره برداری مناسب از اراضی کشاورزی را مهم دانست.

وی اظهار داشت: ساخت ویلا و بناهای غیر مجاز در منطقه از پدیده‌های شوم و ناپسندی است که اگر قبل از وقوع جرم با قاطعیت برخورد نشود قطعاً خسارت‌های جبران‌ناپذیری به اراضی کشاورزی که به طور مستقیم با امنیت غذایی، استقلال و خودکفایی در ارتباط است وارد خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله عنوان کرد: تمهیدات لازم برای شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ‌ها با هماهنگی مدیریت امور اراضی استان انجام شده و در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 

 

 

خبرنگار: سجادجوانمرد