سرهنگ محمدبوستان افروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلسله بر لزوم ایجاد سهمیه کمپ ماده 16 درشهرستان سلسله تاکید کرد

به گزارش صدای منتقد، سرهنگ محمدبوستان افروز فرمانده انتظامی شهرستان سلسله در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان سلسله با اشاره به شناسایی تعدادی از معتادان متجاهر غیربومی در این شهرستان افزود: انتظار می رود در این سه ماهه نخست سال سهمیه خاص برای شهرستان سلسله در ایجاد کمپ ماده ۱۶ استان لحاظ شود تا تعدادی از این معتادان متجاهر و آسیب زا در این مرکز تحت اقدامات درمانی قرار گیرند.

فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با فروش موادمخدر درشهرستان گفت: در راستای مقابله با خرده فروشان موادمخدر طرحی در شهرستان اجرا شد که در این راستا چندین نفر خرده فروش دستگیر شدند.

دراین نشست خبری که با حضور مدیراداره فرهنگ وارشاد اسلامی سلسله و خبرنگاران برگزارشد، کیانوش سوری مسئول اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان باهدیه یک جلدکلام الله قرآن مجید به فرمانده انتظامی سلسله موفقیت وسربلندی سبزپوشان نیروی انتظامی را زیرسایه الطاف الهی پروردگار آرزومند شد.

در پایان فرمانده نیروی انتظامی سلسله نیز ضمن قدردانی از زحمات وتلاش های مدیریت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی واصحاب رسانه شهرستان، خبرنگاران واصحاب رسانه را بازوان توانمند در جهت بسترسازی امنیت روانی دانست و امنیت، آسایش شهروندان را خط قرمز سبزپوشان نیروی انتظامی ذکرکرد.

 

 

خبرنگار: سجادجوانمرد