به همت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با اهداء لوح تقدیر وهدایایی از نیروهای خدماتی شعب استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  صدای منتقد،به مناسبت روز جهانی کارگر مراسمی با حضور مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب استان و سایر مسئولین مدیریت شعب  و برخی از همکاران خدماتی شعب خرم آباد به نمایندگی از کلیه همکاران خدماتی شعب در محل سالن همایش مدیریت شعب استان برگزار و با اهداء لوح تقدیر وهدایایی از خدمات این قشر ساعی وپرتلاش قدردانی شد.

آقای بهروز بالاوندی مدیر شعب استان ضمن تبریک روز کارگر و آرزوی سلامتی برای تک تک آنها، از نیروهای خدماتی به عنوان یکی از ارکان مهم  سیستم یاد کرده و عنوان کردند : قطعا یکی از حلقه های مهم در فرآیند خدمت رسانی به مشتریان و جامعه هدف بانک رفاه کارگران ، کار و زحمات شما عزیزان می باشد.

سپس مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب استان، ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمی همکاران خدمات گفت: خدمات و زحمات کارگران باید در راستای اهداف بانک معظم رفاه کارگران باشد که هدف کلی نیز مشتری مداری وخدمات مطلوب می باشد که در رسیدن به این هدف والا همه کارکنان به نوعی سهیم هستند.

عبدالرضاکزازی رئیس حوزه حراست استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران زحمت کش بانک رفاه کارگران استان لرستان گفت: شعار امسال که مقام معظم رهبری بیان فرمودند ، رشد تولید ومهار تورم می باشد که این شعار با روز کارگر کاملا همسانی دارد و از طرفی حوزه اقتصاد رگ تپنده حوزه سیاسی است و کارگران نیز درحوزه های مختلف در به ثمررسیدن این شعار نقش بسزایی ایفا می کنند. در ادامه نصرت الله رشیدیان رئیس حوزه حراست ،کرم رضا گله دار از همکاران قدیمی ،رضا علیشاهی نیز نکاتی را بیان کردندو سپس برخی از همکاران با قدر دانی از توجه مدیری شعب به کلیه همکاران به بیان خاطرات تلخ وشیرین خود در بانک پرداختند.

 

در پایان مراسم به تمامی همکاران خدمات لوح تقدیر وهدایایی توسط مدیران شعب استان  اهداءشد.