اخبار مهم » لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 6970
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

کلنگ زنی چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگنی کش بروجرد با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگنی کش بروجرد کلنگ زنی برگزار شد. به گزارش صدای منتقد؛ در مراسمی  با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل  ورزش و جوانان لرستان فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ، مرادی فرماندار بروجرد و  جمعی از اهالی […]

کلنگ زنی چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگنی کش بروجرد با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چگنی کش بروجرد کلنگ زنی برگزار شد.

به گزارش صدای منتقد؛ در مراسمی  با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل  ورزش و جوانان لرستان فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ، مرادی فرماندار بروجرد و  جمعی از اهالی خیر روستای چنگی کش از توابع بخش مرکزی کلنگ احداث پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  این روستا به زمین زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این مراسم  ،گفت: این پروژه با زمینی به مساحت1056متر مربع از طرف اهالی روستای چنگی کش بصورت رایگان اهداء ، و با اعتباری بالغ بریک  میلیارد و۱۵۰  ملییون تومان از محل اعتبارات وزارت نفت با پیگیری نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی احداث خواهد شد.

قیاسیان افزود: این پروژه با هدف ترویج فرهنگ ورزش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و توسعه ورزش روستایی در بازه زمانی سه ماه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.