اجتماعی » اخبار مهم » استانها » لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 6869
پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱

به همت هیات دوومیدانی استان لرستان؛ همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس برگزار شد

به همت هیات دوومیدانی لرستان، همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس با حضور پرشور بانوان استان برگزار شد. به گزارش صدای منتقد، در راستای اهمیت حجاب و عفاف در حوزه ورزش بانوان،عصر امروز همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس به همت هیات دوومیدانی لرستان با حضور مدیران و مسئولان استانی در سالن شهید […]

به همت هیات دوومیدانی استان لرستان؛ همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس برگزار شد

به همت هیات دوومیدانی لرستان، همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس با حضور پرشور بانوان استان برگزار شد.

به گزارش صدای منتقد، در راستای اهمیت حجاب و عفاف در حوزه ورزش بانوان،عصر امروز همایش بزرگ حجاب و عفاف دختران زاگرس به همت هیات دوومیدانی لرستان با حضور مدیران و مسئولان استانی در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

این همایش با حضور پرشور مردم و همراهی گروه سرود فرمانده سلام و در کنار آن ضیافت افطار در ماه مهربانی و با فضیلت رمضان، میزبان دل‌های پر از نور خدا و محبت مهمانان صورت گرفت.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان در حاشیه این همایش اظهار کرد: از آنجایی که امروز موضوع حجاب و عفاف از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی است، : همه‌ی ما بایستی به این موضوع مهم اهمیت نشان داده و در راستای روشنگری و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی قدم برداریم.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب تنها مختص به زنان نیست و مردان نیز در صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف نقش بسزایی دارند .

سپهوند افزود : بحث حجاب و عفاف از ارزنده ترین نمونه های تمدن فرهنگی ملی و مذهبی است و باید بستر آموزش در این حوزه با محوریت خانواده ها دنبال شود .

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان بیان کرد : برنامه های خوبی در تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در حوزه ورزش بانوان،در دستور کار قرار دارد که اجرایی خواهد شد .

در پایان این همایش از تعدادی بانوان فعال حوزه ی عفاف و حجاب ورزش دوومیدانی با اهداء لوح و جایزه تجلیل بعمل آمد.