مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبرداد:

نامگذاری دو رویداد ورزشی کشور در لرستان مزین با نام شهدا 

 

به گزارش صدای منتقد، برای اولین بار امسال لرستان میزبان مسابقات فینال لیگ استقامت سوارکاری و قهرمانی کشور و مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خواهد بود که هر دو این میزبانی مزین به نام شهدای لرستان می‌شوند. 

 

آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه ی جلسه شورای ورزش استان نشاط اجتماعی در سطوح مختلف را از نیاز‌های امروز جامعه عنوان کرد و افزود:برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدا یک امر فرهنگی ورزشی است.

قیاسیان در ادامه از برگزاری دو رویداد مهم ورزشی اردیبهشت ماه امسال در لرستان خبر داد و افزود: برای اولین بار امسال لرستان میزبان مسابقات فینال لیگ استقامت سوارکاری و قهرمانی کشور و مسابقات مینی فوتبال محلات کشور خواهد بود که تلاش خواهیم کرد میزبانی در شان مردم خوب و فهیم لرستانی باشد

قیاسیان اظهار داشت : تا کنون بیش از ۲۸ هزار تیم مینی فوتبال محلات مختلف کشور در سامانه ثبت نام کردند که این تعداد در لرستان به بیش از ۱۲۰۰ تیم می‌رسد و تاکنون جزو 10 تیم برتر از نظر ثبت نام است.

قیاسیان افزود: در استان علاوه بر تیم‌های محلات، اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و دانشجویان نیز می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی تأکید کرد:علاقمندان می‌توانند برای شرکت در مسابقات از طریق سامانه رویداد اقدام کنند.

قیاسیان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان در سال 1402 افزود: میزبانی لرستان از مسابقات ورزشی یک امر فرهنگی است که می‌تواند یادآور خاطرات رشادت های شهدا باشد.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد