اجتماعی » اخبار مهم » لرستان
کد خبر : 6609
پنجشنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱

 دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان با خیرین مدرسه ساز

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان با خیرین  مدرسه ساز در راستای جلب مشارکت خیرین  مدرسه ساز صورت گرفت. به گزارش صدای منتقد، در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با افشار پدر بلوط ایران و از فعالان محیط زیست کشور و آقای عزیزی خیر مدرسه ساز […]

 دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان با خیرین مدرسه ساز

مدیر کل نوسازی مدارس استان لرستان با خیرین  مدرسه ساز در راستای جلب مشارکت خیرین  مدرسه ساز صورت گرفت.

به گزارش صدای منتقد، در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با افشار پدر بلوط ایران و از فعالان محیط زیست کشور و آقای عزیزی خیر مدرسه ساز دیدار کرد.
بهاروند در دیدار با افشار اظهار داشت : ایجاد فضای مفرح و نشاط آور در محیط های مدارس ضرورتی اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس از مهندس افشار دعوت می کنم با مرتبط کردن نوسازی مدارس و دیگر فعالان محیط زیست زمینه ساز آموزش دانش آموزان برای حفظ محیط زیست و ارتقای شاخص های این امر مهم ، یاریگر ما باشند.

در ادامه وی با حضور در منزل آقای عزیزی خیر ارجمند مدرسه ساز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان ، از ایشان بدلیل مشارکت در ساخت مدارس برای کودکان لرستانی و ایجاد عدالت آموزشی تقدیر و سپاسگزاری کرد .

شایان ذکر است در این دیدارها ، یداله امیری و مرتضی خرم آبادی معاونت های توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان ، بهاروند را همراهی کردند .