مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح مجهزترین “خانه بوکس” غرب کشور سال آینده در مرکز استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، سیدآرش قیاسیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجهزترین “خانه بوکس “غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با ۸۵ درصد رشدفیزیکی اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در اوایل سال گذشته و به دنبال ترک خوردگی دیواره های جانبی سالن شادروان “فریبرز فرشاد”، پس از بررسی های به عمل آمده و همچنین بازدید کارگروه مربوطه جهت تعیین تکلیف وضعیت سالن (جهت تخریب، بازسازی و یا ادامه فعالیت آن) و تصمیم کارگروه مبنی بر مقاوم سازی سالن، اداره کل ورزش و جوانان طی مکاتبات متعدد با وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نسبت به تأمین اعتبار بازسازی سالن اقدام و در نهایت در اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و پس از طی روند برگزاری مناقصه عمومی، کار با مبلغ اولیه پنج میلیارد و سیصد میلیون تومان به پیمانکار واگذار شد.

قیاسیان گفت: همچنین اقدامات انجام شده تاکنون شامل: تخریب دیواره ها، برچیدن سقف، مقاوم سازی اسکلت فلزی، اجرای دو قاب در ابتدا و انتهای سالن، اجرای مجدد سقف سالن (ساندویچ پانل)، نماسازی سالن، خرید تمامی مصالح مورد نیاز جهت تکمیل پروژه و… می باشد.

وی در پایان بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در صورت ابلاغ به موقع تخصیص، پروژه در پایان اردیبشهت سال آینده آماده تحویل موقت است.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد