مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تأکید کرد: تیمی روانه لیگ برتر خواهیم کرد که از اعتبار هندبال لرستان دفاع کنیم.

 

به گزارش صدای منتقد ،ایرج سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شایستگی به نخستین هدفمان که صعود به لیگ برتر بود، رسیدیم و در حضور هواداران و خانواده هندبال لرستان جشن راهیابی به لیگ برتر را گرفتیم.

 

وی با اشاره به دوران طلایی هندبال لرستان در دهه ۶۰، تصریح کرد: در لیگ برتر تیمی می‌بندیم که از اعتبار و قدمت هندبال لرستان دفاع کنیم.

سپهوند به پیروزی پلیمر در تمام بازی‌های این فصل لیگ دسته اول اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در دیدار نهایی هم به پیروزی برسیم تا روند ۱۰۰ درصد پیروزی‌ را ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم ما عملکرد خوبی داشته‌اند و قدردان زحمات آنان هستیم.

وی در ادامه گفت: تماشاگران هم با حضورشان در سالن مسابقات حمایت خوبی از تیم ما داشته‌اند و لرستانی که شایسته حضور در لیگ برتر است را به بهترین شکل ممکن یاری کردند.

سپهوند ضمن تشکر از مجموعه شرکت پلیمر خلیج فارس اضافه کرد: دکتر حسین رحمتی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت همه جوره از باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد حمایت می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم پاسخ خوبی به این حمایت‌ها بدهیم.