اخبار مهم
کد خبر : 6065
دوشنبه - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

ابراز تاسف مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از عدم مدیریت خیبری ها در حفاظت اززمین چمن

امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت واکنش مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به وضعیت زمین تختی خرم‌آباد/ باشگاه خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، «کاور» و «زهکشی» کند […]

ابراز تاسف مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از عدم مدیریت خیبری ها در حفاظت اززمین چمن

امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به وضعیت زمین تختی خرم‌آباد/ باشگاه خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، «کاور» و «زهکشی» کند

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد،به نقل از مهر، امروز تصاویری از تخلیه عجیب آب به وسیله «فرغون»، «ملاقه» و «تشت» در زمین چمن تختی خرم آباد در پی بارش باران و قبل از برگزاری بازی بین تیم فوتبال «خیبر» و «ون پارس» در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که واکنش افکار عمومی و فوتبال دوستان لرستان را در پی داشت.

برای پیگیری این موضوع به سراغ سید «آرش قیاسیان» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان رفتیم تا علت این موضوع را جویا شویم.

«سید آرش قیاسیان» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این رابطه اظهار داشت: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده است، ماهانه باید عددی هم به دولت پرداخت کند.

وی، گفت: قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی به مدت سه سال از تاریخ ۲۱/‏۰۴/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۲۰/۴/۱۴۰۳ به مبلغ قرارداد ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه از طرف دیگر ما خوابگاه را هم در اختیار ایشان قرار داده‌ایم، گفت: ایشان برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو دارند تا تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما بیاندازد.

قیاسیان بیان داشت: ایشان قرارداد سه ساله دارند، وظیفه دارند که نگهداری کنند، اگر نمی‌توانند، این موضوع را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

وی، بیان کرد: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته‌ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم‌های دیگر هیئت فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالیست که ایشان اجازه این کار به آنها نمی‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ادامه داد: ایشان حتی نمی‌توانند زمین چمن را نگهداری، «کاور» و «زهکشی» کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تصریح کرد: مدیریت زمین چمن را به ما بدهند و اعلام کنند که توانایی این کار را ندارند تا هیئت فوتبال از آن نگهداری کند و حتی از آن درآمدزایی کند.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد