اجتماعی » اخبار مهم » اقتصاد » لرستان
کد خبر : 6028
یکشنبه - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

در راستای مسئولیت های اجتماعی : افتتاح کارگاه الکترونیک شهدای بانک رفاه کارگران ،هنرستان ولیعصر خرم آباد

  در راستای تحقق اهداف شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم و مشارکت در نهضت محرومیت‌زدایی کارگاه الکترونیک شهدای بانک رفاه کارگران در هنرستان قدیمی ولیعصر خرم آباد افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش  صدای منتقد، روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان؛ با مشارکت بانک رفاه کارگران در عملیات اجرایی ساخت این […]

در راستای مسئولیت های اجتماعی :  افتتاح کارگاه الکترونیک شهدای بانک رفاه کارگران ،هنرستان ولیعصر خرم آباد

 

در راستای تحقق اهداف شعار عدالت‌محوری دولت سیزدهم و مشارکت در نهضت محرومیت‌زدایی کارگاه الکترونیک شهدای بانک رفاه کارگران در هنرستان قدیمی ولیعصر خرم آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش  صدای منتقد، روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان؛ با مشارکت بانک رفاه کارگران در عملیات اجرایی ساخت این کارگاه در هنرستان قدیمی ولیعصر خرم آباد در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف برقراری عدالت آموزشی انجام گرفت

در هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ،کارگاه الکترونیکی هنرستان ولیغصر خرم آباد با مشارکت بانک رفاه کارگران و با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 500میلیون ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در آیین افتتاح این مرکزآموزشی گفت:در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران همواره در این حوزه خدمات ارزنده وقابل تقدیری نجام داده است .

مدیر شعب بانک رفاه کارگران افزود:درسال جاری به همت مدیران ارشد بانک رفاه کارگران در ساخت سه مدرسه در شهرستان های خرم آباد ونور آباد و مشارکت در ساخت خانه بهداشت روستای سفید کن دورودبا اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال توانستیم در راستای ایفای نقش مثبت بانک رفاه پیش قدم باشیم.

وی به مشارکت فعال این بانک در امر مدرسه‌سازی اشاره و این مهم را در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و گفت: بانک رفاه در سال‌های اخیر با توسعه اقدامات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بانک پیشرو کشور در این حوزه تبدیل شده است.

به گفته وی، مدیران عالی بانک رفاه کارگران تاکید ویژه‌ای بر تقویت بعد اجتماعی این بانک دارند و مشارکت فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ناشی از این مهم است.

بالاوندی یادآور شد: بانک رفاه کارگران در بیست و پنجمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، موفق به کسب رتبه دوم در گروه بانک ها و موسسات مالی شد.

وی ادامه داد: همچنین این بانک بعنوان یکی از شرکت های برتر کشور در شاخص فروش با کسب رتبه تهم در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت

در ادامه این مراسم بهاروند ایرانیا مدیر کل نوسازی مدارس استان ،علی جهانی مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی ،غلامحسین عبدالهی مدیر ناحیه یک آموزش وپرورش خرم آباد ، علی خرمی مدیر هنرستان ولیعصر ، نصرت الله جهانی چگنی معاون هنرستان ولیعصر ،نیز با قدر دانی از اقدامات وخدمات بانک رفاه کارگران در مدرسه سازی با ابراز امیدواری از مشارکت دستگاه های اجرایی و بانک ها در مدرسه سازی خواستار حضور پر رنگ تر بانک ها در این امر مقدس وتوجه به مقوله مهم آموزش وپرورش وتلاش برای رشد وتوسعه زیر ساخت های مدارس استان شدند .