اخبار مهم
کد خبر : 6022
شنبه - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

افتتاح دوزمین چمن مصنوعی در پلدختر با اعتبار یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت:زمین های چمن مصنوعی فوتبال روستای ولیعصر از توابع پلدختر و روستای دمرود از توابع معمولان به بهره برداری رسیدند. به گزارش خبرگزاری سراسری ایران، سیدآرش قیاسیان در این خصوص اظهار کرد: این دو زمین چمن مصنوعی فوتبال روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور سید حمید رضا کاظمی […]

افتتاح دوزمین چمن مصنوعی در پلدختر با اعتبار یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت:زمین های چمن مصنوعی فوتبال روستای ولیعصر از توابع پلدختر و روستای دمرود از توابع معمولان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری سراسری ایران، سیدآرش قیاسیان در این خصوص اظهار کرد: این دو زمین چمن مصنوعی فوتبال روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در روستای ولیعصر از توابع پلدختر و در روستای دمرود از توابع افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به نگاه ویژه خود در راستای توسعه و گسترش ورزش در مناطق محروم روستایی، افزود: اهر زمین بامساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع و همچنین اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات نفت افتتاح شد.

قیاسیان تصریح کرد: این اتفاق از برکات انقلاب اسلامی است که در دهه مبارک فجر انجام می‌شود چرا که در قبل از انقلاب روستائیان ما از این نعمات بی بهره بودند.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد