دعوت گروه های مردمی ستاداجرایی فرمان حضرت امام “رع” لرستان جهت حضور در راهپیمایی 22بهمن

در بیانیه گروه های مردمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان مطرح شد: ۲۲ بهمن طومار استبداد و استکبار را درهم پیچید

در بیانیه گروه های مردمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان آمده است بیست و دوم بهمن امسال ان‌شاءالله به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر و مظهر اتحاد ملی است. توصیه‌ام به آحاد مردم این است سعی کنند این راهپیمایی را، این روز بزرگ را، این حرکت باشکوه را مظهر اتحاد ملی و وحدت ملی قرار دهند. این پیام را بطور صریح به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن اتحاد ملی، تلاش خنثی شده‌ای است. (رهبر معظم انقلاب)۱۴۰۱/۱۱/۱۹

 

پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن ۵۷ خون بهای جان‌ عزیزانی بود که با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و به ندای رهبری عالم و فزرانه، امام خمینی (ره)، لیبک گفته و طومار استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

ما گروه‌های مردمی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان لرستان، ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می‌داریم همگام با مردم عزیز و انقلابی استان، ضمن بیان عشق و ارادت قلبی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اهداف انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به ندای مقام معظم رهبری (مدظله) لبیک می گوییم و ضمن اعلام حضور، مردم شریف لرستان را نیز به راهپیمایی باشکوه دعوت می‌‌کنیم.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد