اخبار مهم
کد خبر : 5955
چهارشنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

افتتاح واحد آموزشی ۶ کلاسه در برکت آباد اشترینان

  در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد آموزشی شش کلاسه در روستای «برکت‌آباد» بخش اشترینان افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان ، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مرادی فرماندار بروجرد و تنی چند از […]

افتتاح واحد آموزشی ۶ کلاسه در برکت آباد اشترینان

 

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد آموزشی شش کلاسه در روستای «برکت‌آباد» بخش اشترینان افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان ، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مرادی فرماندار بروجرد و تنی چند از مسئولین استانی یک واحد آموزشی شش کلاسه در روستای«برکت‌آباد» بخش اشترینان به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم، یونس بهاروند ایران نیا نیز با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۶۹ واحد آموزشی افتتاح و به دانش آموزان مستعد لرستانی تحویل شده است که از این میزان ۲۹ مدرسه در قالب ۱۰۹ کلاس درس در دهه فجر اهدا شده است.

وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان هم اکنون ۸۷ واحد آموزشی با ۵۱۰ کلاس درس دیگر را نیز در دست ساخت دارد که باید به این تعداد ۱۶۵ مدرسه طرح شهید دانش آموز رضا پناهی را نیز بیفزائیم.

بهاروند با اشاره به طرح شهید رضا پناهی، تصریح کرد: طرح مذکور توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با هدف برچیدن مدارس کانکسی با بیش از ده دانش آموز ایجاد شده است و ما بر پایه این طرح تا شروع سال تحصیلی آینده ، تعداد ۱۶۵ مدرسه کانکسی را با مدارس استاندارد، جایگزین خواهیم کرد.

گفتنی است، مدرسه شش کلاسه روستای«برکت‌آباد» بخش اشترینان از توابع شهرستان بروجرد با زیربنای آموزشی ۴۱۰ متر مربع و با سرمایه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

خبرنگار: سجادجوانمرد