مديركل ورزش و جوانان وجوانان استان لرستان به همراه معاونین ،هیات های ورزشی وورزشکاران در آئین غبار روبی وعطر افشانی گلزار شهدا شرکت کردند.

به گزارش صدای منتقد ،در دومین روز از ایام دهه فجر ،سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان استان به همراه معاونین و هیات های ورزشی استان وجامعه بزرگ ورزش، همگام با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان ،دکتر زیویار استاندار استان وسایر مدیران در آئین غبار روبی وعطر افشانی گلزارشهدای خرم آبادشرکت کردند .

مدیرکل ورزش وجوانان استان و کارکنان این اداره کل به همراه روسای هیات های ورزشی وورزشکاران امروز 13 بهمن در دومین روز از ایام مبارک و میمون  و در ادامه برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای استان حضور یافتند.

ارش قیاسیان مدیر کل  ورزش وجوانان استان گفت: ورزشكاران همگام و همراه با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا كردند و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همواره در چهارچوب خط ولایت و رهبری، با درخشش در میادین مختلف ورزشی ملی و جهانی و اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری شدند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای ورزشكار در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدای ورزشكار با نثار جان خود از انقلاب و نظام دفاع كرده و قهرمانی خود را در میدان رزم به اثبات رساندند.

قیاسیان با بیان اینكه برای رسیدن به تعالی و پیشرفت روزافزون كشور باید با انگیزه و توان مضاعف تری راه شهدا پیموده شود اظهار داشت: شهدای ورزشكار نیز دركنار دیگر شهدا باعث شدند تا ملت ایران در مقابل دشمنان سرافراز و سربلند باشند.
در این آیین مدیر کل ورزش وجوانان استان وجامعه ورزش  بر تداوم راه شهیدان و دفاع از آرمانهای والای نظام اسلامی با تبعیت از رهبری تاکید کردند.

قیاسیان همچنین از شركت ورزشكاران لرستانی  در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و یادآور شد: ورزشكاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشكل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شركت خواهند كرد و بار دیگر نشان خواهند داد كه حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.