اجتماعی » اخبار مهم » لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 5527
سه شنبه - ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

دیداروتجلیل مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با حمید زند لشنی پیشکسوت وگنجینه رسانه ملی استان

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با حضور در منزل حمید زند لشنی خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز استان به خاطر بیش از سه دهه خدمت صادقانه و تلاش برای اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن قهرمانی های جامعه ورزش استان در قاب  رسانه ملی تقدیر کرد. به گزارش صدای منتقد،سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش […]

دیداروتجلیل مدیرکل ورزش وجوانان  لرستان با حمید زند لشنی  پیشکسوت  وگنجینه رسانه ملی استان

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با حضور در منزل حمید زند لشنی خبرنگار پیشکسوت صداوسیمای مرکز استان به خاطر بیش از سه دهه خدمت صادقانه و تلاش برای اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن قهرمانی های جامعه ورزش استان در قاب  رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش صدای منتقد،سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با قدر دانی از بیش از سه دهه  خدمات ارزنده و بدون منت همراه با سلامت کامل کاری در عرصه رسانه  ملی استاد حمید زند لشنی  وی را گنجینه و حافظه تاریخی ورزش لرستان در صداوسیمای مرکز استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد :بی شک خدمات ماندگار و به تصویر کشیدن  قهررمانی ها ،رقایت ها و مشکلات ریز ودرشت جامعه ورزش در کلیه رشته های ورزشی استان از برنامه های ورزشی صدا وسیما همچون نگاهی به ورزش لرستان ،قاب ورزش ،صدای ورزش و …. با کارگردانی و تهیه کنندگی استاد لشنی  تا سالها در تاریخ ورزش لرستان به نیکی ثبت شده و همگان از حمید لشنی بعنوان یک چهره کاملا ورزشی صداوسیمای استان یاد خواهند کرد .

قیاسیان افزود: امیدوارم استاد حمید لشنی  با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان و انتقال تجربیات ارزشمند  خود به هیات های ورزشی استان و مدیریت ورزش و جوانان لرستان بازوی قوی برای ورزش استان در رسیدن به شرایط ایده ال و مطلوب باشیم .

استادحمید زند لشنی  که از 20 سالگی و در دورانی که نشانی ازفضای مجازی، چاپخانه مدرن، اینترنت و… نبود پا به عرصه رسانه گذاشت, اکنون با سال ها  تلاش به عنوان ویترینی از رویدادهای 4دهه اخیر روزگار سپری می کند.

این پیشکسوت رسانه که بسیاری ازقهرمانان وجوانان استان با دیده شدن در قاب رویایی تلویزیون به کشورمعرفی شدند به گفته قیاسیان ، مدیرکل ورزش وجوانان نقشی حتی بالاتر از مربی در ورزش دارد و از همین رو برای همه لازم الاکرام است.

جامعه ورزش و جوانان قدردان زحمات وحضور چندین ساله استادحمید زند لشنی است وخاطرات همراهی این مرد بزرگ تا همیشه در گنجینه ورزش وجوانان ماندگار است.

استاد حمید زند لشنی با قدر دانی از نگاه  حمایتی مدیریت جدید ورزش و جوانان استان لرستان به پیشکسوتان بعنوان گنجینه های بدون هزینه در ورزش  از توجه جدی سید آرش قیاسیان به پیشکسوتان ورزش استان قدر دانی کرد.

لشنی تصریح کرد:به خود می بالم در بیش از سی سال خدمت در صداوسیمای مزکز استان لرستان و خاصه بخش پر تلاطم و عزیض و طویل ورزش توانستم با نگاه فارغ از تبعیض به جوانان مستعدد ورزشکار در کلیه رشته ها توانستم گوشه ای از قهرمانی ها ،ظرفیت های ویژه جامعه ورزش استان را در رسانه ملی به تصویر کشیده و باعث پیشرفت جوانان ورزشکار لرستانی در ایران اسلامی شوم .

وی عملکرد فعلی صداوسیمای استان در پوشش رسانه ی برنامه های صداوسیما را ضعیف عنوان کرد و از مدیر کل صداوسیمای استان و اداره کل ورزش و جوانان درخواست کرد با برنامه ریزی مدون وتهیه وتدوین برنامه زنده در صداوسیما در پوشش  ونقد وبررسی عملکرد ورزشکاران لرستانی تجدید نظر کنند.

لشنی افزود:امیدوارم با امضای تفاهمنامه بین  اداره کل ورزش و جوانان و صداوسمای مرکز استان در تعامل در ساخت برنامه های متعدد ورزشی شاهد انعکاس اخبار و درخشش ورزشکاران استان در قاب رسانه ملی باشیم .

وی افزود :بنده با توجه به  سالها خدمت در رسانه ملی در صورت موافقت صداوسیما و اداره کل ورزش و جوانان لرستان ،با تهیه برنامه با پیشکسوتان ورزش و به تصویر کشیدن خاطرات تلخ و سیریت این عزیزان ،چراغ راهنمایی خوبی برای نسل آینده ورزش استان باشیم .

در این آیین تجلیل و دیدار استاد پرویز جایدری ،استاد امید سلیمانی ، سید حامد رجایی ، امیر محمود د اودی نژاد،سرکار خانم  مهوش قاضی زاده و معصومه رک رک حضور داشتند .

خبر : امیر محمود داودی نژاد