مدیر کل زندانهای لرستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مبارزه با تروریسم،در دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی نقش آفرینی کرده است

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، عبدالمجید کشوری در پنجمین نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز ویژه مراقبین زندان‌های استان، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه استکبار جهانی و دولت‌ های اروپایی در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «تروریستی» اتحادیه اروپا، این اقدام را از سیاست‌های نخ‌نما و نشانه استیصال این دولت‌ها در مقابل پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: سپاه با تروریست‌های دست پرورده همین دولت‌ها مبارزه کرد و دلاوری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بسیار مهم و ارزشمند بود و در واقع تروریست‌های کراواتی همان دیپلمات‌های خائنی هستند که با تصویب قوانینی از این دست، تروریسم را در دنیا رواج میدهند.

کشوری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش آفرینی مهمی در امنیت منطقه دارد و نمی‌شود اقدامات نیروهای مردمی سپاه را نادیده گرفت.

مدیر کل زندان‌های لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات هیئت‌های اندیشه ورز در همفکری و هم افزایی به منظور ارائه پیشنهادات و مشارکت فعالانه در اولویت‌های سازمان گفت: با خرد جمعی و دانایی محوری، ضمن تشریح سختی‌های کار می‌توانیم راهکارهای مناسبی را به سازمان در راستای همین اولویت‌ها پیشنهاد دهیم.

وی استفاده بهینه و صحیح از امکانات و تجهیزات روز را از ملزومات کار مراقبان دانست و گفت: اولویت کار در زندان‌ها، اقدامات تأمینی و پس از آن تربیتی است.

کشوری در پایان عنوان کرد:کارها را باید با تفکر و تعقل، سپس مشورت و خرد جمعی و در آخر با توکل به خدا پیش برد.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد