میلاد شرفی: آغاز سفرهای نوروزی از نیمه دوم اسفند خواهد بود و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان سلسله باید برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی لازم را داشته باشند

وی افزود: نظافت و آراستگی شهر و مناطق گردشگری شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید نگاهمان در این بخش تنها معطوف به ستادهای اسکان باشد و این امر باید در مناطق گردشگری که گردشگران بیشتری دارند جدی‌تر دنبال شود و سرویس‌دهندگان خدمات در این مناطق باید علاوه بر آراستگی ظاهری، اخلاق شایسته‌ای نیز از خود نشان دهند چرا که نوع برخورد آنها نشان دهنده شأن و جایگاه سایر مردم شهرستان است.

رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان سلسله عنوان کرد: گردشگری یکی از صنعت‌هایی است که می‌تواند در بلندمدت منجر به ایجاد سرمایه، توسعه و اشتغال شود و بنابراین باید با حساسیت ویژه موارد مربوط به این بخش دنبال شود.

شرفی با تاکید بر پیش‌بینی تمهیدات لازم برای بازدید مردم از اماکن تاریخی و فضاهای تفریحی و گردشگری، عنوان کرد: لازم است که در ورودی‌های شهرستان فضاسازی جذابی صورت گیرد و پخش بروشورهایی از اماکن گردشگری و نقشه راهنما برای هدایت و راهنمایی مسافران نیز در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به تقارن ایام نوروز با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: رعایت فضاسازی فرهنگی شهرستان و حفظ حرمت روزه‌داران نیز باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این زمینه می‌تواند از ظرفیت موکب‌ها بهره جوید.

وی با اشاره به لزوم تجهیز امکانات لازم جهت ستادهای اسکان شهرستان که عمدتا مدارس متعلق به آموزش و پرورش هستند، گفت: گرچه مسئله اسکان مسافران برعهده آموزش و پرورش است اما تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند در تجهیز شایسته ستادهای اسکان به هر نحو ممکن یاری دهنده باشند.

سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به اینکه نوروز علاوه بر گردشگران و مسافران متعلق به مردم شهرستان نیز است، افزود: در این ایام شهروندان شهرستان سلسله قطعا میزبان مهمانانی از سایر جاها خواهند بود که در این زمینه لازم است با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی فضاسازی مناسبی در شهرستان برای میزبانی شایسته و در خور شان مردم صورت گیرد.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد