اخبار مهم
کد خبر : 5434
شنبه - ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

جزئیات ماجرای آزار جنسی کودکان از زبان دادستان کوهدشت

  دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر اینکه قربانیان آزار جنسی این ماجرا ۱۵ نفر بوده‌اند را تکذیب کرد اخیرا خبری در شهر کوهدشت مبنی بر آزار جنسی کودکان پخش شده که سبب نگرانی و جریحه‌دار شدن افکار عمومی گشته است، دادستان عمومي و انقلاب کوهدشت در گفتگوی […]

جزئیات ماجرای آزار جنسی کودکان از زبان دادستان کوهدشت

 

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر اینکه قربانیان آزار جنسی این ماجرا ۱۵ نفر بوده‌اند را تکذیب کرد

اخیرا خبری در شهر کوهدشت مبنی بر آزار جنسی کودکان پخش شده که سبب نگرانی و جریحه‌دار شدن افکار عمومی گشته است، دادستان عمومي و انقلاب کوهدشت در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدای منتقد با تکذیب شایعات پخش شده در این‌باره گفت: فردی که اخیرا به اتهام ارتکاب آزار جنسی یک کودک در کوهدشت دستگیر شده، شخصی ۲۵ ساله است و قربانی را بصورت اتفاقی در خیابان سوار ماشین کرده و به خارج از محدوده شهری انتقال داده و پس از آن اقدام به این جرم نموده است.

افشین خسروی افزود: این شخص به هیچ وجه راننده سرویس مدرسه نبوده و هم‌اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد و تا این لحظه نیز گزارشی مبنی بر بیماری روانی وی به دادسرا ارسال نشده است.

وی با اشاره به اینکه مطابق قانون به جرم مربوطه با اشد مجازات رسیدگی می‌شود اظهار داشت: پرونده مجرم در حال سیر مراحل قانونی و تحقیقات است و به محض تکمیل شدن پرونده جهت صدور حکم نهایی. به دادگاه اعلام خواهد شد و دادستانی برابر تکلیف قانونی تا تعیین مجازات قانونی و اجرا پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت شایعات منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر اینکه قربانیان آزار جنسی این ماجرا ۱۵ نفر بوده‌اند را تکذیب کرد.