اخبار مهم
کد خبر : 5410
جمعه - ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان باامام جمعه الشتر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه الشتر دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، دراین دیدار که میلادشرفی فرماندارسلسله نیز حضورداشت حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه الشتر، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک ارگان خیریه عام‌المنفعه و مردمی است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در […]

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان باامام جمعه الشتر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه الشتر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، دراین دیدار که میلادشرفی فرماندارسلسله نیز حضورداشت حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه الشتر، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک ارگان خیریه عام‌المنفعه و مردمی است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در حوادثی که پیش می‌آید به سرعت جهت کمک رسانی به مردم وارد عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان عضو هلال احمر هستند افزود: در حوادثی که در کشور به وجود می‌آید کارکنان هلال احمر علاوه بر انجام وظیفه سازمانی وظیفه دینی خود را در حوادث به خوبی انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در الشتر بااشاره به این که  فعالیت در مجموعه هلال احمر یک فعالیت سازمانی و دینی است زیرا کمک‌رسانی عبادت است. از زحمات وتلاش های شبانه روزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان درجهت خدمت به ولی نعمتان تقدیروتشکر کرد.

درپایان دکترمحمدقدمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گزارش عملکرد این جمعیت را درراستای خدمت به مردم، خدمت نماینده ولی فقیه در الشتر تقدیم کرد و به عنوان سخنران قبل ازخطبه های نمازجمعه این هفته شهرالشتر به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

سجادجوانمرد: خبرنگار