بمناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از بانوان شاغل در بانک رفاه کارگران مدیریت شعب استان لرستان تجلیل شد.

به گزارش  صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان ، همزمان با میلاد فرخنده بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) وروز زن مراسم بزرگداشتی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زنان و مادران با حضور کارکنان زن و جمعی از مسئولان مدیریت شعب بانک رفاه کارگران دردفتر مدیر شعب استان برگزار شد.

“بهروز بالاوندی” مدیر شعب استان لرستان، در این مراسم ضمن تشریح ابعاد شخصیتی زندگی پر برکت حضرت فاطمه (س) ایشان را الگوی نمونه زنان عالم برشمرد و اظهارداشت: این بانوی یگانه مظهر پاکی، ولایتمداری، صبر و شکیبایی بود.

وی افزود: همسرداری، تکریم خانواده و تربیت صحیح فرزندان و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت از ویژگی های برجسته این شخصیت بزرگوار بود.

مدیر شعب استان لرستان گفت: در توصيف شخصيت حضرت “فاطمه زهرا”(س) همين بس كه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند ؛ محبوب ترین و عزیزترین آدم در این عالم نزد من زهرای مرضیه سلام الله علیها است ، کسی که در آیه مباهله با ائمه معصومین و در آیه تطهیر مشترک است ، کسی که باطن سوره قدر و آیه نور است و حضرت زهرا(س) در حقیقت شجره طیبه است.

این مقام ارشد بانک رفاه لرستان، بیان داشت: حضرت زهراي (س) مظهر کمالات الهي و برترين اسوه انسان ها به ويژه زنان هستند، با دقت در سيره و زندگی اين بانوی بزرگوار مي توان او را از نظر عفاف و حجاب الگوي بی نظيری برشمرد.

گفتنی است، در پايان اين مراسم، که جمعی از مسئولان استان همچون علی احمدی معاونت مدیریت شعب، رضا کزازی مدیر حراست ومحمود داودی نژاد روابط عمومی،کرم گله داری حضور داشتند، از کارکنان زن شاغل در بانک رفاه استان با لوح و کارت هدیه تجلیل شد.