معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی در سطح کشور و به تبع آن در استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و عدم کلنگ‌زنی پروژه جدید، مگر به حسب ضرورت، تاکید دارد، تصریح کرد: ظرفیت دولت و مردم باید در اتمام تصمیمات و کارهای بر زمین مانده باشد

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه مبانی انقلاب را حضرت امام(ره) در این جمله، بیان فرموده است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان است و این نکته باید فضای غالب بر گفتمان انقلابیون باشد.

مجید منعمی با تأکید بر اینکه شروع انقلاب اسلامی ایران در جهت محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر از کشور به دست محرومان بود،عنوان کرد: آغاز و خط سیر انقلاب، محرومیت‌زدایی، پیشرفت و توسعه است لذا نباید مسیر را گم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار جریان انقلابی این است که با شعارهای انقلاب و پرداختن به ارزش‌‌ها و تلاش در جهت مبانی انقلاب، خط سیر انقلاب را ادامه دهند، گفت: بعد از ابلاغ معاونت استانداری لرستان در اوایل دی‌ماه، اولین اقدامی که در جهت وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب انجام شده، نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است و البته دیدار و نشست با سایر جریان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

منعمی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه ارشد استان را هم افزایی و وحدت جریان و نیروهای انقلابی دانست و با بیان اینکه باید به ساختار و تشکیلات اعتماد و آن را تقویت کنیم، افزود: دولت انقلابی، بر بهره‌گیری از ظرفیت حلقه‌های میانی تاکید دارد و یکی از حلقه‌های میانی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی است که با برگزاری نشست‌های هماهنگی، از ظرفیت این شورا، استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی و هم‌افزایی با حلقه‌های میانی، مشکلات و چالش‌ها شناسایی می‌شود، افزود: برخی مشکلات دولت سیزدهم مشکلاتی است که از دولت گذشته بر جای مانده و بسیاری از کارها روی زمین یا نیمه‌تمام مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی در سطح کشور و به تبع آن در استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و عدم کلنگ‌زنی پروژه جدید، مگر به حسب ضرورت، تاکید دارد، تصریح کرد: ظرفیت دولت و مردم باید در اتمام تصمیمات و کارهای بر زمین مانده باشد.

 

سجادجوانمرد /خبرنگار