اخبار مهم
کد خبر : 4973
یکشنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

عیادت مدیرکل ورزش لرستان از پیشکسوت رسانه استان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با حضور در بیمارستان  از” محمد فیضی”پیشکسوت رسانه لرستان عیادت کرد.   به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، سید آرش قیاسیان با حضور در بیمارستان شفای خرم آباد از خبرنگار پیشکسوت لرستان ” محمد فیضی” که به علت بیماری بستری است دیدار و عیادت کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان […]

عیادت مدیرکل ورزش لرستان از پیشکسوت رسانه استان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با حضور در بیمارستان 

از” محمد فیضی”پیشکسوت رسانه لرستان عیادت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، سید آرش قیاسیان با حضور در بیمارستان شفای خرم آباد از خبرنگار پیشکسوت لرستان ” محمد فیضی” که به علت بیماری بستری است دیدار و عیادت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان ضمن عیادت از استاد فیضی خبرنگار پیشکسوت و خیر نیکوکار لرستانی که خدمات ماندگارش در عرصه رسانه و کمک به همنوعان ونیازمندان لرستانی زبانزد خاص وعام است وی را چهره بی بدیل رسانه استان عنوان کرد.

قیاسیان از استاد فیضی به عنوان یک خبرنگار خوشنام که قلمش همواره در راه توسعه واعتلای لرستان در کلیه حوزه ها به خصوص ورزش، منشا خدمات ماندگار بوده به نیکی یاد کرد.

وی عنوان کرد که تکریم از چند دهه اطلاع رسانی استاد فیضی در کلیه حوزه ها به خصوص ورزش از اهداف دیدار و عیادت با وی بود.

استادمحمد فیضی با قدر دانی از عیادت مدیر کل ورزش، وجوانان لرستان از وی، خدمات وعملکرد ورزش، وجوانان استان با حضور قیاسیان را مثبت قلمداد کردو خواهان تعامل جدی اداره کل ورزش وجوانان استان بااصحاب رسانه شد.

این خبرنگار پیشکسوت وصاحب قلم سال ها در امر مطالبه گری واطلاع رسانی رویدادها و اخبار کلیه حوزه ها در سطح استان به صورت مستمر فعالیت کرد و مدت چند سال با بیماری دیابت دست وپنجه نرم می کند.

محمد فیضی با ۵۹سال سن بیش از سه دهه در عرصه اطلاع رسانی در استان لرستان تلاش می کرد و یکی از خبرنگاران پیشکسوت و اخلاق مدار در حوزه رسانه استان است.

گفتنی است، محمد فیضی سابقه نزدیک به ۲۰ سال کار مطبوعاتی در دفتر سرپرستی روزنامه جام جم در لرستان را دارد و جامعه رسانه و ورزش استان تلاش ها و خدمات حرفه ایی رسانه ایی این خبرنگار کهن کسوت را از یاد نخواهد بُرد.

برای استاد فیضی آرزوی سلامتی وتندرستی را داریم

سجادجوانمرد _خبرنگار