اخبار مهم
کد خبر : 4856
پنجشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

فرماندار سلسله: هفته زن باید هفته تبیین مقام زن در اسلام باشد

فرماندار سلسله: هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کنید.   به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، میلاد شرفی در نشست کارگروه بانوان ادارات شهرستان درخصوص هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت هفته زن ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت […]

فرماندار سلسله: هفته زن باید هفته تبیین مقام زن در اسلام باشد

فرماندار سلسله: هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کنید.

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، میلاد شرفی در نشست کارگروه بانوان ادارات شهرستان درخصوص هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت هفته زن ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از بانوان و لزوم مدنظر قرار دادن تمامی این فرمایشات در برنامه های حرکتی خود، اظهار کرد: در ماه های اخیر با محوریت مسئله زن مسائلی را در سطح کشور شاهد بودیم که موجبات اغتشاشاتی را فراهم کرد که چرایی آن نیاز به واکاوی و بررسی عمیق دارد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته زن، افزود: هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کنید.

شرفی با تاکید بر لزوم ارائه برنامه هایی در این هفته جهت بررسی ویژگی ها و مقام زن در جامعه اسلامی نسبت به جامعه غربی، عنوان کرد: اگر بانوان رابط ادارات در برنامه ریزی های خود برای برنامه های هفته زن شهرستان در این مسیر حرکت کنند تحول در این زمینه صورت خواهد گرفت

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه اسلام به مقام زن و خانواده و رعایت عفت بانوان بسیار اهمیت می دهد، تصریح کرد: در جامعه اسلامی زن علاوه بر اینکه در جامعه حضوری پررنگ دارد از وظایف همسری و مادری خود نیز غافل نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه اسلام نهاد خانواده را به عنوان کانون تربیتی افراد معرفی کرده است، عنوان کرد: در جامعه غربی بسیاری از داشته های زن از او گرفته شده در حالی که اسلام به جایگاه زنان بسیار احترام می گذارد.

شرفی با تاکید بر اینکه هفته زن باید هفته تبیین مقام زن در اسلام باشد، افزود: باید برنامه های هفته زن در شهرستان با محوریت جوانان و سپردن مسئولیت های برگزاری برنامه های این هفته به آنان برگزار شود تا شور و نشاط مضاعفی در برنامه های این هفته ایجاد شود.

خبرنگار_ سجادجوانمرد