اخبار مهم » فرهنگ و اندیشه
کد خبر : 4847
پنجشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وجود ۷۵ پروژه بهداشتی و درمانی و آموزشی در استان خبرداد

  به گزارش صدای منتقد، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با افتتاح سه پروژه بیمارستانی جدید و دارای اهمیت نیایش خرم آباد ، رازی کوهدشت و گهر دورود بیش از یک هزار تخت به سرانه تعداد تخت های استان اضافه خواهد شد. بهرام دلفان در دومین نشست شورای دانشگاه با اشاره به عملکرد دولت […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وجود ۷۵ پروژه بهداشتی و درمانی و آموزشی در استان خبرداد

 

به گزارش صدای منتقد، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با افتتاح سه پروژه بیمارستانی جدید و دارای اهمیت نیایش خرم آباد ، رازی کوهدشت و گهر دورود بیش از یک هزار تخت به سرانه تعداد تخت های استان اضافه خواهد شد.

بهرام دلفان در دومین نشست شورای دانشگاه با اشاره به عملکرد دولت در حوزه بهداشت ‌و درمان، اظهار کرد : در لرستان ۷۵ پروژه بهداشتی درمانی و آموزشی داریم که تعدادی از آنها در دهه فجر سال گذشته ،هفته دولت و هفته بسیج امسال افتتاح و مردم از خدمات آنها بهره مند هستند و دهه فجر امسال تعدادی افتتاح می‌شوند.

 

دلفان بیان کرد: سه پروژه ی بیمارستانی جدید و دارای اهمیت (نیایش خرم آباد ، رازی کوهدشت و گهر دورود) پیشرفت خوبی دارند که با افتتاح آنها بیش از یک هزار تخت به سرانه تعداد تخت های استان اضافه خواهد شد و ما تمام پروژه های عمرانی ، آموزشی و پژوهشی را بطور جدیدی پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

 

وی گفت: صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج برای حمایت از بیماران نیازمند و صعب العلاج راه اندازی شده و هم اکنون فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در استان، تزریق و دریافت دارو برای بیماران sma انجام و شروع شده که این خدمت مهمی به این بیماران و جلوگیری از مراجعه آنان به تهران گردیده است