به گزارش خبرگزاری صدای منتقد، مدیرکل ستاد اجرائی فرمان حضرت امام “ره”  لرستان گفت: در قالب پویش ملی «مثبت حرکت۲» با محوریت بنیاد پانزده خرداد ۲۶۹ نوع تجهیزات توانبخشی در بین معلولان لرستان توزیع شد.

طائف تصریح کرد: ۲۶۹ نوع تجهیزات توانبخشی برای معلولان لرستان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد تامین شده است که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از دریافت مدارک پزشکی معتبر مبنی بر معلولیت افراد متقاضی و همچنین صحت سنجی و بررسی‌های لازم توسط گروههای مردمی و ارتباط با بهزیستی در مورد محرومیت و نیازمندی فرد وسایل توانبخشی اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاداجرائی فرمان حضرت امام”ره” لرستان  واکر، عصای ویژه نابینایان، عصای جسمی -حرکتی، تشک، مواج، تشک بادی و… را از جمله تجهیزات توانبخشی اختصاص داده شده از سوی بنیاد پانزده خرداد ستاداجرایی فرمان امام (ره)، برشمرد وگفت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)همواره در کنار بهزیستی است و تمام تلاش خودرا می‌کند تا در حد توان خود بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان را برطرف کند.

طائف بیان کرد: مقرر شده برای مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی در کشور برای معلولین از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در قالب طرح ملی “مثبت حرکت۳” اقدامات لازم صورت گیرد

 

انتهای پیام/خبرگزاری صدای منتقد