اجتماعی » اقتصاد » لرستان
کد خبر : 4688
یکشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
مدیرکل صمت استان:خدمات و تلاش‌های بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه بخش صنعت لرستان قابل تقدیر است

مدیرکل صمت استان:خدمات و تلاش‌های بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه بخش صنعت لرستان قابل تقدیر است

مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری گفت و گو کرد. به گزارش صدای منتقدبه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در این نشست ضمن معرفی بانک، گزارشی […]

مدیرکل صمت استان:خدمات و تلاش‌های بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه بخش صنعت لرستان قابل تقدیر است

مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف کاری گفت و گو کرد.
به گزارش صدای منتقدبه نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در این نشست ضمن معرفی بانک، گزارشی از عملکرد، فعالیت‌ها و طرح‌های بانک ارائه نمود و اظهار داشت بانک رفاه کارگران بانکی خوشنام و مشتری مداردر فعالیت‌های بانکی است.
وی طرح کالا برگ الکترونیکی ولزوم فراهم امدن بستر مناسب  توسط اداره کل صمت استان وبانک رفاه را از طرح های بسیار خوب دولت برای پرداخت یارانه الکترونیکی وتهیه اقلام  مصرفی مردم عنوان کرد.
بالاوندی افزود: توسعه فاز ۴شرکت سیمان دورود، توسعه فاز دوم بیمارستان شفای خرم آباد از مهمترین طرح های توسعه ی واشتغالزایی بانک رفاه کارگران در حوزه صنعت استان است.
مدیر شعب استان لرستان حمایت از تولید و اشتغال زایی و همچنین هدایت منابع به سمت تولید و صنعت یکی از رویکرد‌ها و فعالیت‌های مهم بانک رفاه کارگران به شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش‌های اقتصادی به ویژه حوزه صنعت و ایجاد اشتغال و حمایت از صاحبان صنایع و کسب و کار‌های تولیدی که در راستای تولید و توسعه پایدار و اشتغالزایی موثر باشند از اهداف و برنامه‌های اصلی بانک رفاه کارگران در سطح کلان است و بانک رفاه استان آمادگی لازم را در راستای حمایت از ان‌ها به کار خواهد گرفت.
وی افزود: بانک رفاه کارگران استان با تنوع خدمات و محصولات می‌تواند خدمات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده که این خدمات متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف در سطح استان است.

دکتربهمن جعفری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در این نشست با اشاره به عملکرد خوب بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات در جهت ایجاد و حفظ اشتغال خواستار افزایش حجم خدمات رسانی به جامعه هدف شد و از خدمات و تلاش‌های بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه بخش صنعت کشور قدردانی کرد.
وی از مدیر شعب بانک رفاه کارگران استانلرستان با توجه به توسعه زیر ساخت ها و تلاش برای تکمیل فاز۴شرکت سیمان دورود همچنین دیدار با مدیران عامل شرکت‌ سیمان دوررود  به صورت حضوری دردو ماه اخیر تقدیر نمود و افزود: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بودن استان حمایت بیشتری از فعالان صنعتی و تولیدی استان به عمل آید
وی با بیان این نکته که شرکت‌ها و صنایع مادر در استان فعالیت دارندمنابع شرکت‌ها دراستان متمرکز شود.