اجتماعی » اخبار مهم » لرستان
کد خبر : 4668
شنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

فرمانده انتظامی استان خبر داد: جمع‌آوری ۴۹ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از جمع‌آوری ۴۹ قبضه سلاح غیرمجاز در استان خبر داد. به گزارش  صدای منتقد ،سردار یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور همه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور جمع‌آوری سلاح و مهمات در […]

فرمانده انتظامی استان خبر داد: جمع‌آوری ۴۹ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از جمع‌آوری ۴۹ قبضه سلاح غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش  صدای منتقد ،سردار یحیی الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور همه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور جمع‌آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم‌خیز لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۲۴۹ عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و ۱۹ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف بیش از یک کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۱۷ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پر خطر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

این مقام انتظامی لرستان در ادامه، کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری ۴ قاچاقچی را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

الهی در پایان با اشاره به توقیف چند دستگاه خودرو در این رابطه، گفت: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان، سارقان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.