سرخ آبی خرم آباد قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال لرستان
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری ۵بازی برگزار وتیم سرخ آبی خرم آباد با برتری دو بر یک در خانه عقاب معمولان با ۱۹امتیاز قهرمان نیم فصل شد.
به گزارش صدای منتقد، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال لرستان زیر نظر هیات فوتبال لرستان با برنامه ریزی مجید یاراحمدی، نبی الله دالوند، شمس الله خنجری ونظارت ویژه ولی خسروی، سعید رستمی وسید مسعود شاهرخی علیرغم برخی کم وکاستی ها به پایان رسید وجا دارد به مسئولان هیات فوتبال استان وتیم های حاضر در لیگ برتر یک تبریک و خسته نباشید جانانه بگوییم.
تیم سرخ آبی با هدایت فرزاد جمالی، مرتضی پورمسعود، امین پارسادر باگل های رضا امیری و احمد جمالی نقطه پنالتی، توانست عقاب معمولان را شکست دهد تا با بازیکنان جوان وباتجربه ای
مثل علی محمدی مجد، رضا کشوری، عرفان دولتشاه، محمد جمالی، وکاپیتانی ومیدانداری محمد جودکی در نیم فصل اول با نمایشی زیبا وتلفیقی از جوانان وباتجربه ها در اولین فصل حضور خود در لیگ برتراستان سودای قهرمانی وصعود به لیگ دسته سوم ایران را دارد.
تیم استقلال بروجرد هم در خانه با دو گل تیم را شکست داد وبا ۱۸امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
تیم رادین نود خرم آباد با هدایت قاسم رحمانی مربی جوان وباهوش خود در دربی فوتبال خرم آباد با برتری سه بر یک در برابر بهزیستی خرم اباد با ۱۷امتیاز در جایگاه سوم قرارگرفت.
تیم خوب وجنوب شهری رهاورد خرم آباد در خانه در برابر پاسارگاد کوهدشت یک بر یک متوقف شد.
آینده سازان الشتر با هدایت وحید حسنوند مربی باارزش خود در خانه در برابر ستارسرخ پلدختر در یک بازی پرگل دو بردومتوقف شد.
این رقابت ها زیر نظر کمیته مسابقات هیات فوتبال استان با برنامه ریزی دقیق و مدون مجید یاراحمدی ،نبی الله دالوند و شمس الله خنجری در کلیه نقاط استان  در حال برگزاری وداوران جوان و باتجربه این بازیها قضاوت خوب و قابل قبولی ارائه کردند.

در نیم فصل اول با توجه به نبود زمین های با کیفیت برخی تیم ها همواره مهمان بوده وطعم میزبانی را لمس نکردند البته در این راه امیدواریم با فراهم شدن امکانات سخت افزاری و ترمیم زمین های چمن مصنوغی و طبیعی در استان شاهد رقابتی کاملا یکسان و متعادل از تیم ها باشیم .

جدول مسابقات تا پایان هفته نهم :
۱_سرخ آبی خرم‌آباد ۱۹امتیاز( تفاضل ۹+)
۲- اشتقلال آدینه بروجرد ۱۸امتیاز ( تفاضل )
۳– رادین نود خرم آباد ۱۷ امتیاز( تفاضل ۷+)
۴- پاسارگاد کوهدشت ۱۴ امتیاز( تفاضل ۳-)
۵- عقاب معمولان ۱۳امتیاز(تفاضل۰)
۶- ستاره سرخ پلدختر ۱۱ امتیاز از ( تفاضل ۲+)
۷- رهاورد خرم آباد۱۱امتیاز ( تفاضل۱-)
۸- شاهین ازنا۸ امتیاز ( تفاضل۴-)
۹-آینده سازان الشتر۸ امتیاز ( تفاضل ۴-)
۱۰- بهزیستی لرستان ۷امتیاز ( تفاضل ۵-)

خبر: محمود داودی نژاد

عکس: ایرج درویشی