مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان وهیات همراه با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان در راستای انعقاد تفاهم نامه بین شرکت آب وفاضلاب و بانک رفاه با مدیران این شرکت دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش صدای منتقد،بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با تشکر از مساعدت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، از برگزاری این نشست صمیمی ابراز خوشنودی نموده و آمادگی خود را بر گسترش سطح همکاریها و تعاملات فی مابین و همچنین انعقاد تفاهمنامه بین دوسازمان و استفاده از ظرفیتهای طرفین جهت تحقق اهداف دو طرف تاکید کرد.  

در ادامه این جلسه مهندس حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولیت پذیری مدیران بانک رفاه کارگران استان بابت مشارکت درساخت طرح های عمرانی این شرکت در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان از بانک رفاه به دلیل مشارکت درتوسعه وکمک به تسریع در طرح های عمرانی استان قدر دانی کرد.

وی افزود:با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین شرکت آب وفاضلاب کشور و بانک رفاه بر گسترش تعاملات دو جانبه وتمرکز برخی حساب های این شرکت در بانک رفاه تاکید و بانک رفاه کارگران را یک بانک مشتری مدار با مسئولیت  اجتماعی بالا عنوان کرد که مشارکت این بانک در طرح های عمرانی ،اقتصادی وخدماتی استان قابل تقدیر است.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب لرستان افزود: بانک رفاه کارگران همواره خدمات مطلوبی به مشتریان ارایه داده است و ما نیز سعی در گسترش تعاملات با این بانک داریم و امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب،  این همکاری  ها انجام شود.

در این نشست محمد رسول نوروزی رئیس شعبه مرکزی ،رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان ،امیر محمود داودی نژاد روابط عمومی مهندس بالاوندی مدیر شعب را در این جلسه همراهی کردند.